Søg Garagen Hej Gæst! Register

Sædelåsetøj?
#1
Den tror jeg ikke lige, jeg har set før.

Vel ankommet på arbejdet her til morgen, kunne jeg ikke få lukket sædet i igen. I hvert fald ikke før, jeg samtidig drejede nøglen i den tilhørende lås.

Der var ingen problemer de par gange, jeg var dernede i går. Siden har maskinen stået inden døre, som den plejer om naten.

Når jeg forsøgte at lukke sædet her til morgen, gik noget imod nede i låsetøjet. Med nøglen drejet var der ikke noget. Og jeg kunne umiddelbart ikke se nogen forskel dernede. (med eller uden nøgle drejet)

Jeg har godt nok haft hele sædekassen oppe for at silikonere højspændingsdele mm, men det er en uges tid siden nu.

Nogle ideer?
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
På Agilityen har jeg haft det samme, og på den, blev det løst med lidt "massage" af gribemekanismen og kablet. På Super8'eren, var det kablet fra låsen til griberen, der havde fået et ufrivilligt "knæk" ved en af de kabelholdere, der holder kablet ind til siden fra låsen, og op til griberen.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
OK, jeg regner med at skal have lavet lidt service i weekenden (olieskift bl.a.)

Kunne være, jeg skulle hive sædet op igen.

Jeg fik heller ikke renset tændrøret sidst, og der har stadig været et enkelt start-bøvl i ugens løb.
(I går startede den derimod øjeblikkeligt!)
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar


Forum spring: