Søg Garagen Hej Gæst! Register

Husk valget i morgen
#1
Vil lige minde folk om at , vi skal huske at stemme imorgen (nogen mener det er vigtigt)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Søren26 Skrev:Vil lige minde folk om at , vi skal huske at stemme imorgen (nogen mener det er vigtigt)
:? Jo færre, der stemmer, jo hurtigere er der nogen af os, der kan komme hjem.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
kragen Skrev::? Jo færre, der stemmer, jo hurtigere er der nogen af os, der kan komme hjem.


Haha, når ja du skal jo være der hele dagen, en detalje jeg havde glemt :-(
Svar
#4
Bare vi får en ny borgmester i Lolland Kommune, er jeg tilfreds Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
50cc4ever Skrev:Bare vi får en ny borgmester i Lolland Kommune, er jeg tilfreds Smil.

En ny regionsformand ville gøre mig M E G E T glad, borgmesteren i min kommune er helt fin Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
50cc4ever Skrev:Bare vi får en ny borgmester i Lolland Kommune, er jeg tilfreds Smil.


Det betyder måske bedre forhold til pensioner og handicappet , tænker her på dine ryg problemer
Svar
#7
Søren26 skrev:
Citat:Vil lige minde folk om at , vi skal huske at stemme imorgen (nogen mener det er vigtigt)

Der er lige nogle som skal blive 18 først Græder
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
Svar
#8
Struerboen Skrev:En ny regionsformand ville gøre mig M E G E T glad, borgmesteren i min kommune er helt fin Smil
Så er det jo godt, at det er to forskellige valg - og stemmesedler Griner
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#9
Søren26 Skrev:Det betyder måske bedre forhold til pensioner og handicappet , tænker her på dine ryg problemer

Nej det tror jeg ikke, desværre Ked af det. Det er mere fordi den borgmester vi har, røvrendte den tidligere og bedre borgmester, under det sidste valg (fiskede stemmer allevegne, hvor han kunne komme til det). Og han lavede ikke en skid i den gamle kommune(før sammenlægningen) han "styrede" hernede (og som jeg stadig bor i Smil ).
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
kragen Skrev:Så er det jo godt, at det er to forskellige valg - og stemmesedler Griner

En mulighed som også skal udnyttes til fulde Blink med øjet
Svar
#11
50cc4ever Skrev:Nej det tror jeg ikke, desværre Ked af det. Det er mere fordi den borgmester vi har, røvrendte den tidligere og bedre borgmester, under det sidste valg (fiskede stemmer allevegne, hvor han kunne komme til det). Og han lavede ikke en skid i den gamle kommune(før sammenlægningen) han "styrede" hernede (og som jeg stadig bor i Smil ).

Det lyder da ik som en hyggelige fætter Ond Jeg går nu mest op i at stemme på selve regionen (Region sjælland)
Svar
#12
mtk Skrev:Søren26 skrev:
Citat:Vil lige minde folk om at , vi skal huske at stemme imorgen (nogen mener det er vigtigt)

Der er lige nogle som skal blive 18 først Græder

I Esbjerg kommune kan alle 16 og 17 årige også stemme, det er vist noget med at de ikke stemmer men alligevel muligheden er der Smil
Svar


Forum spring: