Søg Garagen Hej Gæst! Register

Natbank?
#1
En ting ved min bank Nordea som irriterer mig lidt er, at alle deres hæveautomater af en eller anden grund er lukkede mellem kl. 02 og 06. Det er selvfølgelig ikke problematisk i det daglige, men det er da sket nogle gange at jeg har været sent ude og lige skulle bruge lidt ekstra cash til morgenbrød... og så står man der med en lang næse.

Derfor vil jeg godt spørge det ærede publikum om jeres banker laver det samme nummer eller om det er en Nordea-specialitet? Jeg kunne godt finde på at flytte bank, hvis der findes en som har 24-timers service...

:?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Runnerdude Skrev:En ting ved min bank Nordea som irriterer mig lidt er, at alle deres hæveautomater af en eller anden grund er lukkede mellem kl. 02 og 06. Det er selvfølgelig ikke problematisk i det daglige, men det er da sket nogle gange at jeg har været sent ude og lige skulle bruge lidt ekstra cash til morgenbrød... og så står man der med en lang næse.

Derfor vil jeg godt spørge det ærede publikum om jeres banker laver det samme nummer eller om det er en Nordea-specialitet? Jeg kunne godt finde på at flytte bank, hvis der findes en som har 24-timers service...

:?

Sådan mener jeg os det er med min bank (Danske bank) men er meget SJÆLDEN ude på det tidspunkt, men det vel kun et problem for os UDEN dan-kort.
Svar


Forum spring: