Søg Garagen Hej Gæst! Register

Længst på literen
#1
Hejsa.

Jeg vil gerne spørge jer der har forstand på det... Så tråden holder sig til emnet.

Hvilken motorcykel kører længst pr liter benzin.
10 maj 2010... Så er jeg kørt syd/øst på.

Vil du med...?
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Undgå venligst kun STORE bogstaver i overskriften, til næste gang Blink med øjet
#3
Kong skjold, det er jo svært at vurdere da det helt afhænger af hvor meget du vrider gashåndtaget 8) Med den tur du planlægger til foråret så vil jeg nok anbefale at købe en off roader på min 250 ccm! Den er nem at pakke tasker på, forholdsvis nem at servicere selv og har kræfter nok til de mere krævende grusveje. Og sådan en fætter kan snildt køre 25 km på en liter hvis du køre stille og roligt. Køb en med stor tankkapacitet, da det er surt at løbe tør i indre mongloliet eller turkmenistan blandt mongoler, yakokser og bjørne der gerne vil spise dig til aftensmad Grin Sæt dig ind i maskinens mekanik, og øv dig i at lave service selv og tag de sliddele med der slides hurtigst og kryds fingre for at går vel :wink: Respekt for dit projekt herfra
livet er en seksuelt overført sygdom med dødelig udgang
#4
miv75 Skrev:Kong skjold, det er jo svært at vurdere da det helt afhænger af hvor meget du vrider gashåndtaget 8) Med den tur du planlægger til foråret så vil jeg nok anbefale at købe en off roader på min 250 ccm! Den er nem at pakke tasker på, forholdsvis nem at servicere selv og har kræfter nok til de mere krævende grusveje. Og sådan en fætter kan snildt køre 25 km på en liter hvis du køre stille og roligt. Køb en med stor tankkapacitet, da det er surt at løbe tør i indre mongloliet eller turkmenistan blandt mongoler, yakokser og bjørne der gerne vil spise dig til aftensmad Grin Sæt dig ind i maskinens mekanik, og øv dig i at lave service selv og tag de sliddele med der slides hurtigst og kryds fingre for at går vel :wink: Respekt for dit projekt herfra


Derfor bliver det ikke en motorcykel men en mindre model feks en scooter 45 med direkte indsprøjtning der kan køre mindst 50 km pr liter...

Og er på førtidspension... Så har både tid og penge nok til også smide den ud på vejen og købe en ny....

Men ville bare høre om nogle kendte en mc der kunne køre op mod de 40 til 50 km pr liter.
10 maj 2010... Så er jeg kørt syd/øst på.

Vil du med...?
#5
SLK Skrev:Undgå venligst kun STORE bogstaver i overskriften, til næste gang Blink med øjet


ja undskyld jeg BRUGER jeres debat seriøst. Du er skuda en væmmelig type.

Undgå venligtst at spamme min debat med dit ævl og brug postbakken til dit brokkeri.
10 maj 2010... Så er jeg kørt syd/øst på.

Vil du med...?
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
KongSkjold Skrev:ja undskyld jeg BRUGER jeres debat seriøst. Du er skuda en væmmelig type.

Undgå venligtst at spamme min debat med dit ævl og brug postbakken til dit brokkeri.



Jeg ville passe lidt på, hvordan du skriver til ejeren af BS Smil
#7
Både en Aprilia Sportcity 300 og en Honda SH150i kører over 40 km/l.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
#8
Chaqqo Skrev:Jeg ville passe lidt på, hvordan du skriver til ejeren af BS Smil

Ja det samme siger jeg også bare, han kan til en hver en tid smide dig ud igen, og ikke lukke dig ind igen.
Med Venlig Hilsen.
Micras.
Yamaha Neos 4T, Titanium/Grå EU45, årgang ´13. 17100 km.
#9
KongSkjold Skrev:ja undskyld jeg BRUGER jeres debat seriøst. Du er skuda en væmmelig type.

Undgå venligtst at spamme min debat med dit ævl og brug postbakken til dit brokkeri.

Wauw.. Det indlæg emmer da virkelig af intelligens på højt plan Ond
Nu har jeg fulgt lidt med på sidelinien i nogen af dine andre tråde og kan virkelig ikke se hvorfor du er så fjendtlig overfor ALLE herinde på denne side!?

Prøv dog lige og spænd hjelmen.. Vi prøver at hjælpe dig, så tror jeg også du skal regne med at vi forventer du følger reglerne og opfører dig bare en smule anstændigt!
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Generelt kan man sige - jo færre kubikker og jo færre cylindre motoren har, desto længere på literen (gælder dog ikke altid). Så f.eks. Honda CBF125, Yamaha YBR125 og de små kinesere (Geely, Haojin) er et godt bud. De går MINDST 35 km/l uanset kørslen - jeg ligger på lidt over de 40 km/l som gennemsnit på en tankfuld på mine to kinesere ... Smil
Geely Grand Puma 150 '05 - 107.000 km
Haojin HJ125 '07 - 71.000 km (tidligere MC)
#11
Micras Skrev:Ja det samme siger jeg også bare, han kan til en hver en tid smide dig ud igen, og ikke lukke dig ind igen.

uhhhhh
10 maj 2010... Så er jeg kørt syd/øst på.

Vil du med...?
#12
ChemicalBoy Skrev:Wauw.. Det indlæg emmer da virkelig af intelligens på højt plan Ond
Nu har jeg fulgt lidt med på sidelinien i nogen af dine andre tråde og kan virkelig ikke se hvorfor du er så fjendtlig overfor ALLE herinde på denne side!?

Prøv dog lige og spænd hjelmen.. Vi prøver at hjælpe dig, så tror jeg også du skal regne med at vi forventer du følger reglerne og opfører dig bare en smule anstændigt!


fuck nu ud af mit indlæg med dit spam og søg job i politiet.
10 maj 2010... Så er jeg kørt syd/øst på.

Vil du med...?


Forum spring: