Søg Garagen Hej Gæst! Register

Førstegangs køber spørgsmål: PGO?
#1
Hej alle sammen.
Jeg skal bruge en scooter-MC. Først tænkte jeg billig kineser, men jeg vil også gerne have den i mere end 3 år :-p

Jeg går og overvejer, at købe mig en brugt PGO T-Rex 110ccm fra 2004-2006
De har gået omkring 5000-8000 Km.
Altså en scooter i 6-8000 kr. klassen.

Er der nogle der har nogle gode råd, omkring hvad jeg skal lægge mærke til, holde mig fra osv?

Det kan selvfølgelig også være, at PGO er totalt skod mærke, og jeg skal købe noget helt andet?


På forhånd tak for hjælpen Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Scooter Noob Skrev:Hej alle sammen.
Jeg skal bruge en scooter-MC. Først tænkte jeg billig kineser, men jeg vil også gerne have den i mere end 3 år :-p

Jeg går og overvejer, at købe mig en brugt PGO T-Rex 110ccm fra 2004-2006
De har gået omkring 5000-8000 Km.
Altså en scooter i 6-8000 kr. klassen.

Er der nogle der har nogle gode råd, omkring hvad jeg skal lægge mærke til, holde mig fra osv?

Det kan selvfølgelig også være, at PGO er totalt skod mærke, og jeg skal købe noget helt andet?


På forhånd tak for hjælpen Grin

Nu ved jeg ikke om alle PGO modellerne er ens hvad bræmse kaliber angår
men hvis de er det så skal du tjække om den bræmser ordenligt som den skal altså at kaliberen køre ordenligt frem og tilbage.

For det system som det er bygget på er nemlig ikke serlig godt det kan bla ikke klare vand
eller jo det kan det hvis man søger for at bruge den for bremse tit dvs at man køre på den mere eller mindre hver dag.

Så hvis du gøre det så ville jeg faktis sige at det er en allertiders scooter som du har tænkt sig at købe.
Mvh Dennis
Honda Zoomer 4 takt Sort 2007.
Kragen hvil i fred, du ville altid være elsket og husket.
Svar
#3
Scooter Noob Skrev:Hej alle sammen.
Jeg skal bruge en scooter-MC. Først tænkte jeg billig kineser, men jeg vil også gerne have den i mere end 3 år :-p

Jeg går og overvejer, at købe mig en brugt PGO T-Rex 110ccm fra 2004-2006
De har gået omkring 5000-8000 Km.
Altså en scooter i 6-8000 kr. klassen.

Er der nogle der har nogle gode råd, omkring hvad jeg skal lægge mærke til, holde mig fra osv?

Det kan selvfølgelig også være, at PGO er totalt skod mærke, og jeg skal købe noget helt andet?


På forhånd tak for hjælpen Grin
PGO skod mærke kan jeg kun sige NEJ til, min er fra April sidest år og købte den fra sprit ny, og nu har den kørt 49500km
Svar
#4
Scooter Noob Skrev:Hej alle sammen.

Er der nogle der har nogle gode råd, omkring hvad jeg skal lægge mærke til, holde mig fra osv?

Jeg vil anbefale dig at se efter en 4takt 150ccm. Jeg har selv haft begge modeller, og syntes 150'eren kørte meget bedre. Roligere motorgang, nemmere at dosere gassen, trækker bedre i modvind og op ad bakke.


Hvis du vælger 110'eren, bør du se efter udstødningen som ofte er meget rusten. En nu udstødning koster ca. 1.500kr

Held og lykke


Baotian 125ccm"Kineser" 15.000km

Svar


Forum spring: