Søg Garagen Hej Gæst! Register

Studiebærbar
#1
Hej.

Jeg overvejer at købe en af disse:

110c = http://old.edbpriser.dk/Products/Listpri...Specs=true
730EO = http://old.edbpriser.dk/Products/Listpri...Specs=true

Den eneste forskel jeg kan se er harddisc'en som på den første er 160gb 5400rpm, hvorimod den anden er 80gb 4200rpm.

Vil det gøre den store forskel? Kan det mærkes, når processoren alligevel ikke er så hurtig, og skal bruges til studiebrug? Er ligeglad om der er 80 eller 160 gb.

Kan købe den "langsomme" for 1900kr og den "hurtige" for 2300kr.

Er de 400kr's forskel givet godt ud?
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg har lige fået en asus 1000he

Den kan jeg kun anbefale!
Mads Henriksen
-Sort Kymco Agility Race-
-Blå Pocektcrosser-

4 takter fordi 2 er for tøsedrenge!
Svar
#3
Jo tak.
Men på disse Compaq's der er et stort tastatur, hvilket jeg prioriterer ret højt. Smil
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
#4
Når det kun er til studiebrug ville jeg vælge den lille model (og bruge de 400kr i byen ;D) 80gig er mere end nok plads at gemme op, så med mindre at du skal bruge særlig pladskrævende programmer i dit studie...

Om du skal vælge den hurtige eller langsomme Hd, kommer an på om du kan overleve at vente et par sek mere under opstart, og når den skal starte programmer op Smil
Svar
#5
slashv2 Skrev:Når det kun er til studiebrug ville jeg vælge den lille model (og bruge de 400kr i byen ;D) 80gig er mere end nok plads at gemme op, så med mindre at du skal bruge særlig pladskrævende programmer i dit studie...

Om du skal vælge den hurtige eller langsomme Hd, kommer an på om du kan overleve at vente et par sek mere under opstart, og når den skal starte programmer op Smil

Tak. :P
Men hvis der er andre som vil byde ind, må de gerne. Smil
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Så lidt så lidt Grin
Peugeot Jet Force R-cup
Svar
#7
Hvis du agter, at installere en fuld Officepakke plus lidt ekstra, så er 80Gb for lidt, da Windåsen også skal bruge plads, både til sig selv og temp og pagefile.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#8
kragen Skrev:Hvis du agter, at installere en fuld Officepakke plus lidt ekstra, så er 80Gb for lidt, da Windåsen også skal bruge plads, både til sig selv og temp og pagefile.

Mon dog?
Fortvivlethock:

Overvejer evt at smide Linux på?
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
#9
MartinAndersen14 Skrev:Overvejer evt at smide Linux på?

Så heller osX da Grin lidt bøvlet at få til at funke til at starte med, men når det køre så køre det (sjovt nok enlig) :P
Peugeot Jet Force R-cup
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
slashv2 Skrev:Så heller osX da Grin lidt bøvlet at få til at funke til at starte med, men når det køre så køre det (sjovt nok enlig) :P

Naa, man er jo fattig studerende. Derfor Linux Grin
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
#11
Heh osX kan være lige så gratis som linux ;D Kræver dog lidt Erfaring/tinkering time for at få det til at køre på en alm bærbar.
Peugeot Jet Force R-cup
Svar
#12
slashv2 Skrev:heh osX kan være lige så gratis som linux ;D kræver dog lidt Erfaring/tinkering time for at få det til at køre på en alm bærbar.

Genlæs venligst reglerne. Vi går meget op i at man gør sit bedste i at man bla. starter med stort begyndende bogstaver i sætninger.
Du bedes ændre dit indlæg, så det overholder sidens regler, ved at trykke på dette lille ikon ud for dit indlæg i højre hjørne: [Image: icon_edit.gif]

Du kan læse mere om hvorfor vi går meget op i at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar


Forum spring: