Søg Garagen Hej Gæst! Register

Lednings-diagram til new zip 2t
#1
Hey. Jeg har idag købt en alarm: http://thansen.dk/product.asp?c=30165499...1467453340 .

Der er et fint diagram over hvad der skal til hvad, men er der nogen der ved hvor man kan finde et diagram over zippen ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det nemmeste er, at slutte alarmen direkte til over batteriet. Du får så bare ikke de smarte muligheder med autostart, blinklys når den kobles til, og alarm når tændingen tilsluttes. Den vil give alarm ved rystelser og chok. Vend plus og minus rigtigt - så kan det ikke være nemmere.

Desuden påvirker det en eventuel garanti mindst, at tilslutte den over batteriet. Så gør du ikke indgreb i ledningsnet, og hænger du på noget, er det højst batteri.

Desuden synes jeg, at 600 kroner for en alarm hos T-Hansen er dyrt. En alarm fås nemt ned til det halve. Måske er en bedre investering en GPS sporer fra Harald Nyborg til 999 kr. Den koster 400 kroner ekstra, men ringer til din telefon, hvis scooteren bevæges så det detekteres af GPS'en (ca. 7 meter). Og du har mulighed for at få positionen, ved at ringe til dens indbyggede mobil.

Der findes alarmer til biler, der er har indbygget GSM og GPS. De detekterer også rystelser. Måske kan de bruges på scooter. Prisen for en sådan alarm, er ca. 1400 kroner.
Svar
#3
Alarmen var på tilbud til 300 kr, det synes jeg ikke er galt. Den skal bare hyle hvis folk piller, den står altid så jeg kan høre den og så skal jeg nok selv klare at få dem jaget væk.
Svar
#4
Citat:Alarmen var på tilbud til 300 kr, det synes jeg ikke er galt.

Ja, det er ikke dyrt. Alarmen er god nok, både vandtæt, og dræner ikke batteriet for strøm.


Citat:Den skal bare hyle hvis folk piller, den står altid så jeg kan høre den og så skal jeg nok selv klare at få dem jaget væk.

Så er jo nok at tilslutte den på batteriet...
Svar


Forum spring: