Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ønsker respons på dilemma
#1
Hej Alle

Jeg står i den absurde situation at jeg for 1. år siden købte en sprit ny peugeot v-clic scooter, efter ca 800km begyndte den at tabe gassen og og gå ud, og kunne til tider ikke starte.
Forhandleren kunne ikke finde fejlen -trods mange indleveringer, og jeg fik lov til at bytte den til en ny - dette gjorde jeg så, for hvad er odsene for, at den ny ville gøre det samme? Kan egentlig godt lide modellen.

Yes - det skete.

På vej til arbejde en dag gik den ud, jeg tog den ned til forhandler, som konstaterede at den intet fejlede, jeg fik den igen og kørte ca 300 km, uden de vilde problemer MEN i dag, gjorde den akurat det samme- gik i stå, midt på landevejen, i regn og øv vejr. De første 3 gange kunne den ikke starte, fik den endelig i gang, og resten af turen kørte den utrolig underligt - tabte gassen, og kørte til tider 15 km i timen.

Jeg føler mig egentlig ret dum efterhånden, at aflevere noget, som synligt intet fejler. Jeg har ingen forstand på scootere. Så mit "råb" til jer derude, har nogle af jer erfaringer med denne model og oplevet det samme?
Med venlig hilsen
Naja
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det sædvanlige svar :? Tjek først ventilafstanden, og/eller sæt den til 0,08mm, og se, om det hjælper.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: