Søg Garagen Hej Gæst! Register

Job??.
#1
DivsDavs.

Jeg troede ik at det ville komme, så langt så jeg må gå bruge denne vej Ked af det . Men nu har jeg været på flere forskellige jobsider uden held, så derfor søger jeg hjælp her. Jo jeg har ansøgninger ude, som jeg venter på retursvar på.

Er der nogle af jer som ved/kender nogle, som mangler en ufaglært enten på fuld/deltid medarbejder.

Jeg har ganske få krav:.
1. Det må ik være stille siddende arbejde, dvs. kontor og it, for det er jeg ik til. Men evt noget håndværk af en slags, ville være passe mig super.
2. Det skal være på Sjælland.

Kan du/i hjælpe mig med det, sender jeg gerne mine oplysninger til dig/jer på en PB.

Håber en eller flere kan hjælpe.

Mvh
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Sorry for OT, men
Held og lykke med at finde et job.
Svar
#3
Kan du køre entrepanørmaskiner? Altså gummiged og gravemaksiner osv....
Svar
#4
Hejsa...

UPS kan se jeg mangler en væsentligt infomation, for at i bedst muligt evt. kan hjælpe mig :oops: .

Jeg har desvære ik kort til entrepanørmaskiner.

Erfaring indenfor følgende område: Ejendomservice/renovering og grønne områder - Vinduespudsning - distribution - aviskørsel både i bil og cykel - kurer transport - kantine - opvasker - erhvervsrengøring - industriel pakning.

Jeg har desvære kun kørekort (B).

Jeg er ik bange for at tage fat, eller tage mod nye udfordringer.

Mvh
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#5
Tempo Skrev:DivsDavs.

Jeg troede ik at det ville komme, så langt så jeg må gå bruge denne vej Ked af det . Men nu har jeg været på flere forskellige jobsider uden held, så derfor søger jeg hjælp her. Jo jeg har ansøgninger ude, som jeg venter på retursvar på.

Er der nogle af jer som ved/kender nogle, som mangler en ufaglært enten på fuld/deltid medarbejder.

Jeg har ganske få krav:.
1. Det må ik være stille siddende arbejde, dvs. kontor og it, for det er jeg ik til. Men evt noget håndværk af en slags, ville være passe mig super.
2. Det skal være på Sjælland.

Kan du/i hjælpe mig med det, sender jeg gerne mine oplysninger til dig/jer på en PB.

Håber en eller flere kan hjælpe.

Mvh
Tempo
Uha.. ville ønske vi manglede en til at skrue på cykler...
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Har du prøvet et af vikarbureauerne?

Det havde jeg personligt stor glæde af da jeg på et tidspunkt pludseligt befandt mig i en forretningsgruppe som blev "bortrationaliseret". Jeg signede op hos ManPower - eller rettere en underafdeling som hedder TechPower eller noget i den stil - og så bliver man ellers sendt rundt til forskellige steder hvor der er behov. Således kan man dels få prøvet lidt forskelligt og dels få en chance til at komme indenfor dørene og vise de pågældene virksomheder hvad man duer til. Det var sådan jeg landede mit nuværende job...

8)
Svar
#7
Hejsa..

Jeg havde overvejet et vikarbureauer. Havde slået det lidt hen, da jeg tænkte lidt på hvad ungerne ville sige, når de vågnede og "fatter" var kørt. Min datter er meget knyttet til mig og jeg altid har været der når hun var hos mig/os, det var også lidt af grunden til at jeg slog det lidt hen.
Nu har jeg overvejet og snakket det igennem med fruen og blevet enige om, det må de lære og det kan blive en del af at være voksen .

Vi er blevet enige om at give det en chance, for det er nok den nemmeste/bedste måde for mig at komme tilbage igen på.

Imorgen tager jeg kontakt til et af dem og for skrevet mig op, har dog set nogle opslag indenfor områder jeg kan være med på.

Mvh
tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#8
Tempo Skrev:Hejsa..

Jeg havde overvejet et vikarbureauer. Havde slået det lidt hen, da jeg tænkte lidt på hvad ungerne ville sige, når de vågnede og "fatter" var kørt. Min datter er meget knyttet til mig og jeg altid har været der når hun var hos mig/os, det var også lidt af grunden til at jeg slog det lidt hen.
Nu har jeg overvejet og snakket det igennem med fruen og blevet enige om, det må de lære og det kan blive en del af at være voksen .

Vi er blevet enige om at give det en chance, for det er nok den nemmeste/bedste måde for mig at komme tilbage igen på.

Imorgen tager jeg kontakt til et af dem og for skrevet mig op, har dog set nogle opslag indenfor områder jeg kan være med på.

Mvh
tempo
Ved godt det er noget andet med mig, men kærnestens søn som IKKE er min søn ser kun mig meget kort om morgen.

Kører på job 6:30 og er hjemme 19:30 UNDTAGEN lørdag der er jeg hjemme kl 16.. Men børn skal jo vide før eller siden at de ik kan ha deres forældre hos dem hele tiden.... forstå mig ret :-)
Svar
#9
Hejsa..

Søren jeg kan sagtens godt forstå hvad du mener.

Mvh
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Tempo, en entrepanørmaskine kræver helt almindeligt B-kørekort. Men hvis du er fuldstændig uden erfaring inden for disse maskiner, kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Ked af det
Svar
#11
Hejsa polywog..

Takker for din hjælp, men jeg har aldrig siddet bag rattet på sådan nogle maskiner Ked af det . Kan dit tilbud om hjælp vare der lidt endnu??. Jeg skal på mandag ned høre på min jobformidling omkring kurser. Flere af de jeg har søgt på har krævet erfaring/kurser, så vil jeg høre om der er mulighed for at man kan få sådan kurser/undervisning til kørelse af sådanne maskiner.
Men er de meget svære at køre med end bil?, for det køre jeg gennemsnitlig 3t hver dag.

Jeg vender tilbage, når jeg ved mere.

Mvh
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#12
Tempo Skrev:Hejsa polywog..

Takker for din hjælp, men jeg har aldrig siddet bag rattet på sådan nogle maskiner Ked af det . Kan dit tilbud om hjælp vare der lidt endnu??. Jeg skal på mandag ned høre på min jobformidling omkring kurser. Flere af de jeg har søgt på har krævet erfaring/kurser, så vil jeg høre om der er mulighed for at man kan få sådan kurser/undervisning til kørelse af sådanne maskiner.
Men er de meget svære at køre med end bil?, for det køre jeg gennemsnitlig 3t hver dag.

Jeg vender tilbage, når jeg ved mere.

Mvh
Tempo

Sagtens. Smil

Omkring at køre den slags >> Bare at styre maskinen rundt er Nemmere end med en bil med automatgear...altså utrolig nemt. Og til bom og skovl er der kun 2 håndtag. Så at kombinere disse 2 ting svare vel til at køre bil og snakke i telefon samtidig. Sådan ser jeg ihvertfald på det, men nu har jeg altså også kørt disse maskiner i 7-8 år sammenlagt. Og det er omkring en 35 forskillige maskiner.

Men er du lærenem, har en sans for logik og har et godt overblik, så burde det ikke være noget problem for dig at lære.
Svar


Forum spring: