Søg Garagen Hej Gæst! Register

Er der nogen som vil købe min super velholdte Giantco Sprint
#1
Hej alle.

Min Giantco Sprint er til salg, jeg ved ikke om der er mange som kigger ind på Køb & Salg, men dér står salgsannoncen altså, hvis det skulle have nogen interesse. Grin
Min Giantco Sprint har nu rundet ca. 3500 km med std motor, ikk' så ringe endda.
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Nope har en lækker en selv 8)
Giantco Sprint - Så har den gået 8000km:D
(26.11.09)
#3
Giantco-Sprint Skrev:Nope har en lækker en selv 8)

Hvorfor svarer du så i tråden.. Jeg tror Master3d er temmelig ligeglad med om du også har en Sprint.. Han spørger om nogen vil købe hans.

Temmelig urelevant svar..
#4
ChemicalBoy Skrev:Hvorfor svarer du så i tråden.. Jeg tror Master3d er temmelig ligeglad med om du også har en Sprint.. Han spørger om nogen vil købe hans.

Temmelig urelevant svar..

HA HA HA HA Den var sgu go', ChemicalBoy Griner Griner :wink:
Min Giantco Sprint har nu rundet ca. 3500 km med std motor, ikk' så ringe endda.
#5
Master3d Skrev:HA HA HA HA Den var sgu go', ChemicalBoy Griner Griner :wink:

Tjae det var bare dagens sure opstød Blink med øjet
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Så lige et surt opstød herfra.

Du har postet i køb og salg, det må være længe nok, der er ingen grund til at gøre opmærksom på det, hvis folk endelig vil købe noget, hvor tror du så de kigger, hint hint.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.


Forum spring: