Søg Garagen Hej Gæst! Register

Rep af slangeløst dæk
#1
Jeg fik min første punktering efter 2 år på scooter og har ikke prøvet at rep slangeløstdæk.


Virker det på langt sigt?
Er det en nødløsning, til man køber nyt dæk?
Mærker man der er plastic i ,når man kører?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
pexman Skrev:Jeg fik min første punktering efter 2 år på scooter og har ikke prøvet at rep slangeløstdæk.


Virker det på langt sigt?
Er det en nødløsning, til man køber nyt dæk?
Mærker man der er plastic i ,når man kører?


Det meste har jeg svaret på i Chatten Grin. Og nej du mærker ikke, at der er plastik i. Hvis du hentyder til "karamelstængerne" så er det vel en art klistret gummi. Og det stykke der er i overskud, skæres af i plan med dækket.

Gnid evt. noget sand eller andet på lapningen, så den ikke hænger fast i asfalten og bliver trukket ud Ked af det. Selvom jeg aldrig har prøvet at det hænger fast i asfalten, så smider jeg alligevel noget sand på.
Svar
#3
Jps Skrev:Det meste har jeg svaret på i Chatten Grin. Og nej du mærker ikke, at der er plastik i. Hvis du hentyder til "karamelstængerne" så er det vel en art klistret gummi. Og det stykke der er i overskud, skæres af i plan med dækket.

Gnid evt. noget sand eller andet på lapningen, så den ikke hænger fast i asfalten og bliver trukket ud Ked af det. Selvom jeg aldrig har prøvet at det hænger fast i asfalten, så smider jeg alligevel noget sand på.

Tænkte bare at måske, resten af verden også ville vide det Grin
Tak for hjælpen
Svar
#4
pexman Skrev:Tænkte bare at måske, resten af verden også ville vide det Grin
Tak for hjælpen

Så må de læse det i chatten Smil, og selv tak Grin.
Svar
#5
Jeg har fået et org. sæt til BMW motorcykler. Der er der lapper/sommerfugle. værktøj til at rejfe hullet op og til at trykke lappen igennem med. Lim. Men det smarte syntes jeg ved dette sæt er at der er to små patroner med luft i, så når man har lappet dækker, skruer man en adapter på ventilen, og derefter skruer man den patron på adapteren. Så skulle den fylde ækket med luft nok lige til man kan køre ind på den nærmste tank og fylde mere på.
Dans er for mænd der ikke har råd til at stå i baren.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: