Søg Garagen Hej Gæst! Register

Knallertkører lagt i håndjern.
#1
Da jeg så denne overskrift, så tænkte jeg straks noget med at politiet havde lagt en knallertkører i håndjern.
Håndjern.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jps Skrev:Da jeg så denne overskrift, så tænkte jeg straks noget med at politiet havde lagt en knallertkører i håndjern.
Håndjern.

Av for den! Knallertskabet kan åbenbart medføre oplevelser af voldelig art, hvis man altså er uheldig nok Smil) Jeg synes da også at knallerter, inclusive min egen, støjer. Men nogengange er det tydeligt at der er sat en eller anden racerpotte på. En morgen ved 6-tiden vågnede jeg faktisk ved lyden af en - da jeg havde åbent vindue. Jeg kunne høre den nærme sig på lang afstand og også lang tid efter. Da den passerede vores opgang var støjen nærmest infernalsk.
Hvil i Fred NRG. Amen.
Svar
#3
Johnny-2-hjuler Skrev:Av for den! Knallertskabet kan åbenbart medføre oplevelser af voldelig art, hvis man altså er uheldig nok Smil) Jeg synes da også at knallerter, inclusive min egen, støjer. Men nogengange er det tydeligt at der er sat en eller anden racerpotte på. En morgen ved 6-tiden vågnede jeg faktisk ved lyden af en - da jeg havde åbent vindue. Jeg kunne høre den nærme sig på lang afstand og også lang tid efter. Da den passerede vores opgang var støjen nærmest infernalsk.

Og det er sådanne "banditter" vi skal have udryddet. Altså de der knækpotter, for det er som regel dem, der larmer som ind i helvede Smil.
Svar


Forum spring: