Søg Garagen Hej Gæst! Register

Anbefaling af olie / tysk webshop
#1
Jeg har kørt MC i nogle år, og har gennem tiden selv foretaget service, reparationer mv. på mine motorcykler. Når jeg skulle købe reservedele, olie mv. så har jeg jævnligt handlet i tyske webshops, som regel hos http://www.louis.de. Der kan man købe deres egen Procycle 5W40 fuldsyntetisk olie (som efter sigende er produceret og aftappet hos stor tysk mærkevare-olie-fremstiller). Den har jeg rigtig gode erfaringer med, så den havde jeg tænkt mig at bruge hvis det bliver en 4T scooter jeg ender op med at købe.

1L. har varenr 10038540 Pris 9,95 Euro (75 DKR)
4L. har varenr. 10038541 Pris 29,95 Euro (225 DKR)

Alternativt er der også deres delsyntetiske 10W40 til henholdsvis 6,95/1L. 17,95/4L. (53/135 DKR)

De tager kun 7,95 Euro i forsendelse til DK uanset ordrens str. (ca 60 kr.), med 1 gang motorolie, gearolie osv. er den hurtigt tjent ind.

Håber i kan bruge denne info!

PS. Jeg har ikke ejerskab/aktier i firmaet eller lignende Grin
Med venlig hilsen
Kenn
04´PGO T-Rex 110 (MC)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg bruger

http://www.speedline.dk/scooter/item.php?ItemId=5619

5-40 fuld syntetisk.

Om en olie koster 60 eller 120 for en liter, betyder burde ikke have den store betydning. Når man tænker på den skal skiftes hver 5-6000km, så er der meget få øre man sparer pr. km.

Fik sat 80 ccm sat på hos Speedline, og da de brugte denne olie, er jeg forsat med denne.

Da jeg skifter olie hver 3000 km, vil det blive til 0,02 kr/km med T. Hansen olie, og 0,039 kr/km med denne.
En prisforøgelse jeg nok kan leve med. Griner

Med mindre man kører med spiseolie, tror jeg ikke man kan mærke eller se forskel den store forskel med dyr eller billig olie med vores små motorer.

Svar
#3
Hejsa
Jeg har købt 4 L 5-40w fuldsyn. til 299,- hos Harald Nyborg der er til 5 gange så prisen er kun 60,- pr. gang.

Mange siger køb dit og dat, jeg tro ikke på at der er den store forskel, når det kommer til stykket.
Scooterture:
Skagen video.
 Mariager Havn video.
Sym Fiddle II 125/160cc årg. 2010
Opel Meriva årg. 2005
Svar


Forum spring: