Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvilket tændrør?
#1
Hvilken størrelse tændrør skal jeg vælge til min Peugeot Speedfight 2!? http://www.speedline.dk/scooter/item.php...earch=true
Moteren er std. :wink:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Alle 50cc Speedfight 2 modeller benytter NGK BR7HS som standard.
Er det en 100cc, bruges NGK BR8ES til normal kørsel, BPR7ES til by kørsel.

Jeg har et Denso i min Vivacity nu, og jeg synes den lyder mere ren i kørslen. Til gengæld kan den godt gå ud når jeg fx. stopper ved et kryds, samt tage et par forsøg at starte. Disse problemer oplevede jeg ikke med det NGK BR7HS jeg kørte med de første 4418km.
Svar
#3
Nogle skriver 5, andre 6 og andre 7, men mon ikke der er en herinde der ved det :wink: .
Svar
#4
BR7HS er standard til Peugeot.

Svar
#5
Ok tak for svarene, så tager jeg bare en NGK BR7HS. Griner
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hej igen. Hvordan kan det være at THansen siger at det er en BR8HS der høre til!? :?
Svar
#7
Bims Skrev:Hej igen. Hvordan kan det være at THansen siger at det er en BR8HS der høre til!? :?

Godt spørgsmål. Thansen laver jo aldrig fejl :rofl:

I følge Haynes bogen, der er lavet specifikt til Peugeot, er det BR7HS du skal have fat i. Forskellen er varmegraden - det kan ses ved at knaste model nummeret ind i søgefeltet på www.sparkplugs.com
Svar
#8
Du kan køre med begge :wink: Hvis du kører lidt "hårdt" med din motor, er BR8HS måske endda lidt bedre for dig.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#9
Ok, jeg køre mange korte ture i by/villa områder, hvor jeg køre og bremser en del. Ville det så være bedre med en BR8HS, eller skal jeg bare holde mig til en BR7HS? Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
What!!! Den der sidder i nu er en BPR5HS... Fortvivlethock:
Svar
#11
Det var det jeg skrev, nogle kører med 5, nogle 6 og andre 7 Griner .
Svar
#12
Men når jeg skal købe nyt, skal jeg så bare tage en BR7HS?
Svar


Forum spring: