Søg Garagen Hej Gæst! Register

BT49QT-12 Dyse Spørgsmål
#1
Jeg skal have skiftet dyse på min BT49QT-12 Baotian Rebel 2008, men ved ikke hvor jeg kan finde en, og hvilken størrelse, jeg skal bruge.

Regner med en størrelse 90, men nogen der ved hvilken mm den skal have, og e.v.t hvor jeg kan købe en ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
hbs Skrev:Jeg skal have skiftet dyse på min BT49QT-12 Baotian Rebel 2008, men ved ikke hvor jeg kan finde en, og hvilken størrelse, jeg skal bruge.

Regner med en størrelse 90, men nogen der ved hvilken mm den skal have, og e.v.t hvor jeg kan købe en ?

Mener den kører 84dyse?
og skal op i 94 når du afdrosler...
Svar
#3
hbs Skrev:Jeg skal have skiftet dyse på min BT49QT-12 Baotian Rebel 2008, men ved ikke hvor jeg kan finde en, og hvilken størrelse, jeg skal bruge.

Regner med en størrelse 90, men nogen der ved hvilken mm den skal have, og e.v.t hvor jeg kan købe en ?

Som standard sidder der 81 i, eller det gjorde der i min.
Jeg skiftede den ud til en 90'er som jeg købte i thansen. Den kostede 30 kr, du skal bare huske at bestille en til en giantco stealth, den passer også i din scooter.
De er meget ens de to. Så når du skal købe dele til din, så passer det meste fra den. selvfølgelig ikke skærme og lign.

Mvh Simon.
Svar
#4
Så er en størrelse dyse 90 bestilt, håber den nu kan køre mere end 40km/t :-( forstår ikke hvorfor den ikke vil køre hurtigere, selv om den ledning til cdi er fjernet :-(
Svar
#5
Har du tjekket den her?

http://www.billig-scooter.dk/portal/arti...urator.php

Har stærk mistanke til den, efter naboens heller ikke gider over de 40...
Det er også en 12`er
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hej

Ja det er tjekket den er der ikke. :-)
Svar
#7
hbs Skrev:Hej

Ja det er tjekket den er der ikke. :-)

Ok, det var den så på min nabos...
Svar
#8
Kører din nabo's scooter så over de 40km/t nu eller ???? og hvad har i e.v.t fjernet af begrænsninger, foruden ledning???
Svar
#9
hbs Skrev:Kører din nabo's scooter så over de 40km/t nu eller ???? og hvad har i e.v.t fjernet af begrænsninger, foruden ledning???

Hvis ledninger der går fra koblingen op til din cdi er fjernet, og den ikke kører mere end 35-40, så sidder der nok en skive i varioen, har du set efter om der gør der?
Hvis du ser efter på begrænsningsoversigten, så burde der være det, hvis den altså er fra 2007. Følg evt. denne guide http://www.billig-scooter.dk/portal/arti...riator.php

Tror ikke på at det kun er pga. dysen.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Ja har tjekket den begrænsnings liste :-) og min scooter er fra 2008, altså uden den ring, og tjekkede lige kan ikke se den er der :-)

Men skiftede lige dyse til størrelse 90, det gav lige ca 7km/t mere, så nu kører den ca 50km/t - og det er ok med mig :-)
Svar
#11
hbs Skrev:Kører din nabo's scooter så over de 40km/t nu eller ???? og hvad har i e.v.t fjernet af begrænsninger, foruden ledning???
Jep køre ca. 50-60 nu, men hun skal dyse op, lyder det som om.
Da den ikke rigtig gider fuld gas fra starten.
Svar
#12
Lyder som min, før jeg gik op i en dyse 90 :-) Nu tager den gassen, men måske man skulle op i en dyse 94 , det bliver prøvet en af dagene :-)
Svar


Forum spring: