Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvad hører du nu?
#13
Tilslutter mig lige Mat. Skal have en omgang techno ind i knolden når jeg sidder og laver hjemmeside. Datteren griner hver gang jeg går igang "far du er altså for gammel til den slags musik".
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
chipmand Skrev:Tilslutter mig lige Mat. Skal have en omgang techno ind i knolden når jeg sidder og laver hjemmeside. Datteren griner hver gang jeg går igang "far du er altså for gammel til den slags musik".


HeHe Cool Smil)
Svar
#15
Min afspiller landede også lige på lidt techno.
Her står den på Dj Lhasa - No Controles
Svar
#16
Jeg har smidt Outlandish - Look into my eyes i afspilleren.. den er ik tosset.. de gutter kan tricks!
Svar
#17
Lige nu høre jeg lidt radio med noget popmusik slet ikke så ringe endda Blink med øjet Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
Wuuooo Ond

Fik lige hente Denne sange ned, efter 1 år søgen,
(vist ikke hvad den hed)

Jeg Høre.... !! The Prodigy - Breathe

Den høre jeg mange gange af gange :P
Svar
#19
Eminem meetz Natascha, dejligt melodist pop (well eminem er jo ikke pop, men det er det her altså) 8)
Svar
#20
Sean Paul - We Will Be Burning.. !!

Den er Cool.. !! 8)
Svar
#21
Mat Skrev:Wuuooo Ond

Fik lige hente Denne sange ned, efter 1 år søgen,
(vist ikke hvad den hed)

Jeg Høre.... !! The Prodigy - Breathe

Den høre jeg mange gange af gange :P

Prøv også Prodigy - Firestarter og Smack My Bitch Up Blink med øjet

Ikke lige den slags musik jeg høre mere, men jeg gjorde det, da sangene udkom dengang Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#22
Stig Sørensen Skrev:Prøv også Prodigy - Firestarter og Smack My Bitch Up Blink med øjet

Ikke lige den slags musik jeg høre mere, men jeg gjorde det, da sangene udkom dengang Grin

Har hentede dem... !!
De er også meget gode.. Tak Stig. :wink:

Har i Hørt den mad Metallica vs. Lille Per ?? :P
Svar
#23
Pussycat Dolls Dont cha Smil
Uh.. den er hot Blink med øjet
Svar
#24
Uhhaa Grin

Mattafix - Big City Life

Yes Sir !! :P
Svar


Forum spring: