Søg Garagen Hej Gæst! Register

PGO T-Rex50
#1
hejsa er der nogen der hved hvad man kan gøre få at få den til at gå lidt hurtiger end de 50 den fare godt nok op på de 45 til 50 men så er det slut liger på 8000 omd. der er ikke gjort noget ved den hvis i har nogen fotos af hvad man kan gøre eller beskriv det godt hvil jeg blive glad
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Camailla Skrev:hejsa er der nogen der hved hvad man kan gøre få at få den til at gå lidt hurtiger end de 50 den fare godt nok op på de 45 til 50 men så er det slut liger på 8000 omd. der er ikke gjort noget ved den hvis i har nogen fotos af hvad man kan gøre eller beskriv det godt hvil jeg blive glad

Hvad er der gjort ved den nu?
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#3
der er ikke lavet så maget som 1 ting ved den står som da jeg købte den total urøret så
Svar
#4
Hvilken årgang er det?? (af hensyn til de begrænsninger der er på den). Det variere nemlig, på de forskellige årgange.
Svar
#5
den er somsagt totalt ny har lige kørt 150km så en 2006 jo Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Camailla Skrev:den er somsagt totalt ny har lige kørt 150km så en 2006 jo Smil

Det kunnne jo også være en "ny" fra 2004 eller 2005, ikke Blink med øjet.

Så vidt jeg ved er der en ring i variatoren, den skal væk, så skulle den gerne runde de 60km/t
Og der er vidst også både blindrør og "kat" på udstødningen?. Så enten skal du skifte til et nyt rør uden de ting på(f.eks røret til T:Rex årgang 2001/02/03), eller også få lukket blindrøret med en svejsning og det skal i givet fald gøres ved at blindrøret skæres af og der svejses en lille rund plade på blindrøret, som derefter svejses på selve udstødningen. "katten" kan vist bare afmonteres??
Svar
#7
ja det siger også mig aget det med ringen ved jeg da men det med katten og det andet siger mig nata ved heller ikke om det er en 2006 model jo har lige købt den i mandags
Svar
#8
hejsa nu har jeg så købt en nyt udstningen til den fik det sat på men synes ikkke den køger så godt kan det ha med at gøre den måske skal ha ne ny dyse og hvilken hvis det er har prøvet at stille på nålen uden held
Svar
#9
Camailla Skrev:hejsa nu har jeg så købt en nyt udstningen til den fik det sat på men synes ikkke den køger så godt kan det ha med at gøre den måske skal ha ne ny dyse og hvilken hvis det er har prøvet at stille på nålen uden held

Alt efter hvilken udstødning man skifter til, så er det i 99 ud af 100 tilfælder rullernes vægt der skal ændres.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Camailla Skrev:ja det siger også mig aget det med ringen ved jeg da men det med katten og det andet siger mig nata ved heller ikke om det er en 2006 model jo har lige købt den i mandags

Her er et billede af "Katten" Smil.
"Katten"

Det er den runde dims der sidder ovenpå udstødningen. Den er med til at smide røgen igennem røret en gang til. Jeg kan dog ikke se hvad det skulle hjælpe på miljøet. For røgen bliver ikke meget renere efter en dobbelttur gennem røret. Så jeg ser den mere som en begrænsning.
Svar
#11
Camailla Skrev:hejsa nu har jeg så købt en nyt udstningen til den fik det sat på men synes ikkke den køger så godt kan det ha med at gøre den måske skal ha ne ny dyse og hvilken hvis det er har prøvet at stille på nålen uden held

Som Lund er inde på, så skal rullerne skiftes. Jeg tror at det skal være 6,5-7 grams ruller(mener T:Rex normalt køre med 7,5-8 grams?? ). Og dysen i karburatoren, skal et par numre op. Så burde den rykke sig lidt mere Smil.
Svar
#12
Min Kat ser ikke sådan ud....... Nå men pyt. Du kunne jo fjerne skiven i varion også sætte en udstødning på uden kat (få fjernet plomben i forrøret på den nye hvis der er en). Og skifte rullerne og dysen i kaburatoren. Min køre uden skive og render 70-80 km/t. De andre ting har jeg ikke haft tid til at lave endnu. Men det kommer nok. Jeg påtænker at købe denne Udstødning den er uden kat og ligner den "originale".
Svar


Forum spring: