Søg Garagen Hej Gæst! Register

Benzintilførsel?
#1
Hej.
Nu har jeg jo racet lidt rundt, på min nye kineser, her i weekenden.
Men det ligger sådan, at når jeg giver meget gas, så er det som om den ikke får nok benzin. Jeg kan ikke få den over 80 km/t. Det samme sker når den er kørt rigtigt varm. Dvs hvis jeg har kørt over 25-30 km i et træk.... Så begynder den at lade som om den er ved at køre tør for benzin....
Hvad kan det skyldes? Og hvad kan jeg selv gøre?
Håber lidt på et hurtigt svar, da jeg gerne skulle bruge den i morgen tidligt til at komme på arbejde på!

Mvh
Sir Lago

P.s det er forresten en RR 150E-2 jeg kører på!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Citat:Det samme sker når den er kørt rigtigt varm. Dvs hvis jeg har kørt over 25-30 km i et træk.... Så begynder den at lade som om den er ved at køre tør for benzin....
Det har min også gjort, som om den tager udsættere, har aldrig oplevet det på ture under 20 km.
Svar
#3
Hvad har du gjort ved det?
Svar
#4
Ikke noget for kører sjældent så langt i træk.
Svar
#5
Det lyder mærkeligt, motors har da nået sin drift temperatur efter et par km. og herefter skulle den da gerne ligge nogenlunde konstant.
Har læst om et liggende problem her i forumet, da var det udluftning hul i benzindæksel der var stoppet, så der kom vakum i tanken.
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Nu er scooteren jo ny. men det er en mulighed
Svar
#7
Sir lago Skrev:Så begynder den at lade som om den er ved at køre tør for benzin....
Hvad kan det skyldes? Og hvad kan jeg selv gøre?

Hej Sir Lago,
Har svaret på: http://www.brianfrandsen.dk/forum/viewtopic.php?t=141

mvh

Pete
Royal Enfield Bullet 500 / AGM Bella 2008
Svar


Forum spring: