Søg Garagen Hej Gæst! Register

Begrænsninger på Honda Zoomer
#1
Hej
HAr lige købt en Honda Zoomer, men den køre kun lige 45.

Er der nogen som ved hvor begrænsninger er på en Honda Zoomer ???

Har lige tjekket Vario'en ikke noget at komme efter der.....

Mvh Anders
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
De her ser ud til at vide lidt om det
http://www.shop.motoline-racing.com/prod...86e6734b93

Umiddelbart tyder det på skive i vario, elektronisk i CDI samt noget i udstødningen.
Svar
#3
hej
nu er det tjekket via en US side. Der er ingen begræsninger et fjerne.
Man kan købe en Polini variator (500 kr )som skulle give 10-15 km. (er på vej med postmand Per) og så et helt tun sæt til 2200 kr med ny udstødning, luft slange, ny CDI. se link foroven. Dette skulle sammen med Vatioen få den op på ca 65.

Jeg melder tilbage, hvis nogle vil vide det, hvordan den køre med den nye vario.
mvh Anders

Har nu fået den nye vario, den komer op på små 60 som er helt fint.
Svar
#4
Sådan en Zoomer er nu lækker Smil:


[Image: album_pic.php?pic_id=526]
Svar
#5
Jeg så den i Bike Shoppen i Viborg. Der er ingen tvivl om at motoren på Zoomeren er noget af det mest geniale der er fremstillet til en scooter længe. Meget teknisk avancerede løsninger og en meget villig motor.

Men designet ..hm.. det kan diskuteres. Personligt synes jeg det ligner en havebænk på 2 hjul. Og forlygterne er sandsynligvis rigtig gode, men de ligner noget der er lyv.

Kunne de ikke have pakket Zoomeren ind i et traditionelt stel, så havde den set meget bedre ud?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Ja, den er sikkert god at køre på. De forskellige forhandlere er i hvert fald meget villige til at sælge den.

Men som Corty skriver, så ligner designet noget, en 7-årig med et legetøjsrobot design kit kunne have lavet. De der øjne foran f.eks. Fortvivlethock:
Svar
#7
hej
Ja den er fed at køre på.
Og med hensyn til design så er det jo en smags sag. Jeg synes f.eks. at de "normale" scootere er kedelige i designet.
Anders
Svar
#8
Corty Skrev:Jeg så den i Bike Shoppen i Viborg. Der er ingen tvivl om at motoren på Zoomeren er noget af det mest geniale der er fremstillet til en scooter længe. Meget teknisk avancerede løsninger og en meget villig motor.

Men designet ..hm.. det kan diskuteres. Personligt synes jeg det ligner en havebænk på 2 hjul. Og forlygterne er sandsynligvis rigtig gode, men de ligner noget der er lyv.

Kunne de ikke have pakket Zoomeren ind i et traditionelt stel, så havde den set meget bedre ud?


Man kan købe skjolde til den, i Tyskland Smil.
Svar
#9
men stadigvæk ville jeg ikke give 22000 kr for en havebænk jeg selv skal importere (og betale) stumper til for at den bare ser nogenlunde ud.... godt nok er motoren teknisk avanceret, men den er dunseme for dyr.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Den skulle også have et godt lys.
Svar
#11
Corty Skrev:men stadigvæk ville jeg ikke give 22000 kr for en havebænk jeg selv skal importere (og betale) stumper til for at den bare ser nogenlunde ud.... godt nok er motoren teknisk avanceret, men den er dunseme for dyr.


Og netop derfor, ikke så udbredt herhjemme. Jeg har ikke set en eneste, her på Lolland Smil.
Svar
#12
Den er vel ikke billiger andre steder, da der jo ikke er afgift på en scooter.
Svar


Forum spring: