Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvor bliver de 4-takts scooter fra thansen af?
#1
Mener jeg har læst herinde at de skulle komme den 17 maj 2006, men har intet hørt eller set til dem?

Nogen der ved nærmere?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hejsa de er på vej ved thansen men de vil lige vente med at skrive at de har nogen til de har et pænt lager.
De vil komme til at ligge fra 5999 kr plus nummer, kommer kun i 45 model til at starte med vil komme i 30 også men hvornår vides ikke lige nu :trumpet:
Svar
#3
Camailla Skrev:Hejsa de er på vej ved thansen men de vil lige vente med at skrive at de har nogen til de har et pænt lager.
De vil komme til at ligge fra 5999 kr plus nummer, kommer kun i 45 model til at starte med vil komme i 30 også men hvornår vides ikke lige nu :trumpet:
Og de har stadig udsalg på den der kombi Oliver City+hjelm+boks, som åbenbart ikke sælger godt nok?
Måske meget godt jeg ikke satte mig ned for at vente!

Jeg er vist en af kilderne herinde til datoen 17/5 Smil Det var hvad T.Hansens interne vare-database sagde, da jeg udbad mig mere præcis info i sin tid. (Medio marts eller så.)
Svar
#4
jeg finer udaf noget den 31/5 der skal vi til møde om det ved thansen hehe
Svar
#5
Er det så noget der kan konkurrere med Listoen? Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
kan ikke lige huske hvad mærket hedder men finer udaf mer den 31/5-06 der skal i nok høre noget også med nogen fotos af modelen Smil
Svar
#7
Camailla hvad har du med thansen at gøre? Der er jo ikke tale om konkurrence mod Listoen. Listoen er jo ved at forsvinde, så vidt jeg ved importeres de ikke længere.
Svar
#8
Camailla Skrev:kan ikke lige huske hvad mærket hedder men finer udaf mer den 31/5-06 der skal i nok høre noget også med nogen fotos af modelen Smil
T.Hansen fik i jan-feb en godkendelse i hus på en sag ved navn Giantco Sprint.
http://www.giantco.com/scooters/sprint.html

Andre steder i Verden går de under navnet HONGYI. Primært Rusland og på hjemmemarkedet i Kina, så vidt jeg forstår.

Jeg har dog mailet med en tidl. bruger i Norge. OK på ligeud vej, men noget sløv i bakkerne, forstod jeg. Der er jo også kun 1,5-2 heste eller så at gøre godt med.
Svar
#9
jeg er ansat ved thansen jeg kan ikke lige svare dig på steen55 hvad det er få en model da vi ikke har hørt maget om den men det gør vi somsagt den 31/5 og skal nok også se om jeg kan tag et pa foto fra den af
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Det glæder jeg mig til Smil
Svar
#11
det kan du også godt gøre steen55 om det lige bliver den 31/5 jeg når og skrive og lige foto op ved jeg ikke men så kommer de den 1/6 men vent spent den de har man kan tag fotos af er i grå så hvit jeg husker
Svar
#12
Camailla>
Kan jeg ikke be dig om at reducere billederne til en 800x600 pixels?
Ellers bliver de alt alt for store..

På forhånd tak Blink med øjet
Svar


Forum spring: