Søg Garagen Hej Gæst! Register

MC-Tøj
#1
Her så det tidligere omtalte MC-sæt fra Bilka...
Halløj! Så jeg tilbage, for good...
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Yep

Til tider kan det betale sig at kikke lidt på Bilka og andre discount-butiker også.

Jeg tror det er Lidl, der har styrthjelme i næste uge!

Edit:
Yes. lidt af hvert:
http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20060522.index
Svar
#3
Jeps Smil Jeg kører til Bilka, Tilst på mandag for at kigge på tøjet.
Nogen herinde der bor på Fyn / Sjælland og som kommer forbi en Lidl butik der vil kigge på rygbeskytteren?
Evt, vil sende den til mig mod forudbetaling? Det er nemlig et godt tilbud Grin
Svar
#4
SLK Skrev:Nogen herinde der bor på Fyn / Sjælland og som kommer forbi en Lidl butik der vil kigge på rygbeskytteren?
Evt, vil sende den til mig mod forudbetaling? Det er nemlig et godt tilbud Grin

Hvorfor på Fyn eller Sjælland??? Der ligger da også Lidl butikker her i det jyske! Idé
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
#5
SLK> Den nærmeste for dig skulle være i Hobro! Ca. 29 km let kørsel på dit nye vilddyr.
Bare indtast "Randers" her og se.
http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.s....sts.index
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Walker og Herr Jensen>
Bemærk at MC-udstyret kun kan købes på Fyn og Sjælland..

Så hvis nogen stadig er interesseret i at sende en rygbeskytter til Jylland så sig lige til Blink med øjet

Edit:
http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o...gbeskytter
"[r] Denne vare er kun tilgængelig i vore butikker på Sjælland og Fyn"

Ked af det
Svar
#7
SLK Skrev:Walker og Herr Jensen>
Bemærk at MC-udstyret kun kan købes på Fyn og Sjælland..

Så hvis nogen stadig er interesseret i at sende en rygbeskytter til Jylland så sig lige til Blink med øjet

Edit:
http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o...gbeskytter
"[r] Denne vare er kun tilgængelig i vore butikker på Sjælland og Fyn"

Ked af det
:oops:
Sorry about that!

Jeg var ikke klar over, at de var så snævertsynede, at de holder visse regioner fra gode tilbud. Ked af det Ond
Monstro man har lyst til at komme med en forklaring herpå?
Kunne det være, at man ser visse tilbud som værende farlige f.eks. for hjemmemarkedet i Tyskland? (Men Brønderslev passer så ikke helt i den model!)

Jeg har handlet i de 2 butiker nærmest mig her i Køvenhavnstrup (Ishøj og Herlev). Bygningerne ligner hinanden som 2 dråber vand. Udvendig, invendig, varenes placering. The lot!
Det har dog kun været, når jeg alligevel skulle den vej forbi, for det er lidt langt at køre hhv. 12 og 9 km (hver vej) for at spare 25 øre på 1,5 l juice Blink med øjet (samenlignet med Aldi, Netto, 'Suppe Best" mm.)
Svar
#8
[quote="SLK"]Walker og Herr Jensen>
Bemærk at MC-udstyret kun kan købes på Fyn og Sjælland..quote]

Se det var jo en interessant oplysning...som måske ville have været nyttig lidt at have før ens undrende indlæg. :wink:
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
#9
SLK Skrev:Walker og Herr Jensen>
Bemærk at MC-udstyret kun kan købes på Fyn og Sjælland..

Så hvis nogen stadig er interesseret i at sende en rygbeskytter til Jylland så sig lige til Blink med øjet

Edit:
http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o...gbeskytter
"[r] Denne vare er kun tilgængelig i vore butikker på Sjælland og Fyn"

Ked af det

Er der noget specielt jeg skal kigge på(Kvalitet), eller skal jeg bare købe den til dig? For jeg har mulighed for at købe det til dig, hvis du stadig er interesseret!?
Halløj! Så jeg tilbage, for good...
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Tom Abildgaard Skrev:Er der noget specielt jeg skal kigge på(Kvalitet), eller skal jeg bare købe den til dig? For jeg har mulighed for at købe det til dig, hvis du stadig er interesseret!?

Du må meget gerne købe den til mig.
Så overfører jeg penge til dig for den plus fragt. Hvor mange liter cola skal du have for arbejdet? Grin
Svar
#11
SLK Skrev:Du må meget gerne købe den til mig.
Så overfører jeg penge til dig for den plus fragt. Hvor mange liter cola skal du have for arbejdet? Grin

Du kan skrive til min mail, så sender jeg dig de informationer du behøver, også køber jeg den idag eller imorgen...

Hvor mange liter cola det koster... Skal vi ikke sige det er gratis arbejde, for det kan jo være at du skal hjælpe mig en dag Smil
Svar
#12
Anonymous Skrev:Du kan skrive til min mail, så sender jeg dig de informationer du behøver, også køber jeg den idag eller imorgen...

Hvor mange liter cola det koster... Skal vi ikke sige det er gratis arbejde, for det kan jo være at du skal hjælpe mig en dag Smil

Det var mig der skrev, og min mail er: tom.abildgaard@gmail.com
Halløj! Så jeg tilbage, for good...
Svar


Forum spring: