Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ny MC: Regal Raptor vs. Jinlun vs. Lifan?
#1
Hej Smil

Jeg står som sagt overfor at investere i min første MC. Jeg har bestemt mig for at det skal være en kines, men efter en del søgen på nettet har jeg ikke kunnet finde så megen for og imod.

Jeg har ladet mig fortælle at MC4YOU's sommertilbud er en Lifan, men er ikke klar over forskellen på denne og en Jinlun?

Min lillebror og jeg vil investere i samme maskine. Han var idag ude og kigge på en Regal Raptor. Han var ret imponeret. Er der nogen, der har erfaringer med forskellene mellem disse tre maskiner?

Jeg tænker på ydeevne, udseende, holdbarhed og generelt lir - og naturligvis pris Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hey,


Den nye Jinlun 250cc fra www.bikedanmark.dk ligner meget Raptoren,
Hvis du skal have noget udstyr monteret på, får du langt mere udstyr for pengene til en Jinlun
Raptoren og Jinlun har begge reservedele på lager og landsdækkende forhandlere...
mc4you har ikke engang en Lifan på lager !

Hansen
Svar
#3
Kig på dem og prøve dem om muligt, jeg tror det er smag og behag.

Jeg valgte Raptoren 250E fordi jeg synes den var flot og kørte godt. Der er ikke rigtige nogen der kan sige så meget endnu om holdbarhed. Både Bikedenmark og Asian Motor Company virker som seriøse importører ellers, så med mht til reservedel burde det være OK.

Jeg holder en lille dagbag her om min erfaringer med Raptoren som vil måske kan være til gavn for andre (se: http://billig-scooter.dk/viewtopic.php?t...sc&start=0 )

Kan ikke se hvor i verden du er men ikke langt fra mig hos Scooter og Hobby i Humlebæk er der 3 Raptor stående ... dem kan du got få en prøve tur på tror jeg ...

Bliver spændende når Lifanen ankommer ellers, men må også indse at man får det man betaler for ...

mvh

Pete
Royal Enfield Bullet 500 / AGM Bella 2008
Svar
#4
Mads Rasmussen Skrev:Hej Smil

Jeg står som sagt overfor at investere i min første MC. Jeg har bestemt mig for at det skal være en kines, men efter en del søgen på nettet har jeg ikke kunnet finde så megen for og imod.

Jeg har ladet mig fortælle at MC4YOU's sommertilbud er en Lifan, men er ikke klar over forskellen på denne og en Jinlun?

Min lillebror og jeg vil investere i samme maskine. Han var idag ude og kigge på en Regal Raptor. Han var ret imponeret. Er der nogen, der har erfaringer med forskellene mellem disse tre maskiner?

Jeg tænker på ydeevne, udseende, holdbarhed og generelt lir - og naturligvis pris Smil

Hej Mads
Ja jeg faldt ligesom Pete for Ragal Raptor bare min er en 150er. :thumpup:
Og den er jeg glad for.
I min "ende" af landet så det ud somom det var den der var bedst at få serviceret.
Den er også pænere Fræksst:
Nu kan vi jo ikke se hvor i landet du kommer fra, men vælg en hvor der er en forhandler i nærheden, syntes jeg.
Du får lige en link hvor du kan se RR forhandlere http://www.geely.dk/kontakt_os.asp
Jeg så også på Jinlun men det var ikke lige mig.
Ole :chopper:
Ps. Jeg glæder min til at høre hvad I bestemmer jer for og evt. hvorfor
Svar
#5
Tak for svarene Smil

Planen var at tage ned og kigge på Lifan'en i weekenden, men maskinen er jo desværre ikke kommet endnu, så den tur blev udskudt.

Jeg har ladet mig fortælle at kromen og lakken på Raptoren er i en meget bedre kvalitet end på Lifan'en? Har det noget på sig? Lak/Krom har været en af de ting jeg har været lidt bekymret omkring mht kinesiske motorcykler.

Jeppe (min lillebror) bor i Ribe, mens jeg bor i Århus. Mc4you i Horsens ligger rimeligt tæt på og jeg kan se Geely også har en forhandler der.

Jeg ryger ind i et eksamenshelvede fra nu og indtil midt i juni, men derefter står den 110% på MC Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Mads Rasmussen Skrev:Jeg har ladet mig fortælle at kromen og lakken på Raptoren er i en meget bedre kvalitet end på Lifan'en? Har det noget på sig? Lak/Krom har været en af de ting jeg har været lidt bekymret omkring mht kinesiske motorcykler.

Pø'j pøj med eksamenen så.
Jeg har besøgt Geely i Skørping, han sagde det samme om lak og krom,
men på den anden side det skal han vel sige ik'? :wink:

Ole :chopper:
Svar


Forum spring: