Søg Garagen Hej Gæst! Register

Du ved du kører meget på scooter når
#1
Lad os starte en lille sjov leg.

Den er inspireret af en oplevelse jeg havde den anden dag, jeg kommer gående og fornæmmer der går nogen bag ved mig, så instinktivt kikker jeg lidt til venstre for at se hvem det er bag mig via mit sidespejl. Men sådan et har jeg ikke lige monteret på min jakke.

Så der gik det op for mig jeg var bidt af en gal scooter.


Så du ved du kører for meget på scooter når, du som gående kikker efter et imationært sidespejl for at se hvem som går bag dig.



Nogen som kan nogle gode ?
Med Venlig Hilsen
-Kenneth
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jow hvids jeg enlig cykler syntes jeg at der også mangler spejlne eller blinklys knappen, man bliver for vændt til alle de luksus ting.
Men er glad for spejlne på scooteren/knallerten så man ikke skal skævvride narken og få lavet en forkert bevægelse så man får hold i narken.
Men syntes ikke at der mangler spejl på jakken når man går en tur.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#3
Jeg prøver også at kigge i det sidespejl jeg ikke har, men dog kun når jeg cykler Grin
Svar
#4
Du kører for meget på scooter når du forgæves trækker i gashåndtaget på din cykel.

(Er prøvet flere gange)
Svar
#5
Når du cykler ind på en tankstation for at tanke. Griner
Rød/Sort Kymco Super 8 125, 1600 km.
4 takter når 2 ikke er nok !
Cirka 20 år på 2 hjul.

Med venlig hilsen

Gert
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
... Når du læner dig til siden, hver gang du spadserer rundt et hjørne.

... Når din venstre hånd ubevidst prøver at blinke med langtlys knappen i supermarkedet, fordi der kommer en ud fra en sidegang med en indkøbsvogn.

Dutch
Svar
#7
...Når man vrider stangen på en indkøbsvogn så meget rundt at man ser bunden på møntkassen, bare for at overhale en "ældre" med en 4-hjuler.

...Når man hiver i venstre greb på sin cykel og regner med at det er kobling, men bliver slemt overrasket over at det er en bremse.
Svar
#8
Kender udemærket godt det med at kigge i det sidespejl der ikke er der, når man er på cykel. :wink:
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar
#9
- når man ubevidst kommer til at vride sin kærestes højre øre under...

:oops: ...eh, never mind.

:wink:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Runnerdude Skrev:- når man ubevidst kommer til at vride sin kærestes højre øre under...

:oops: ...eh, never mind.

:wink:
Så er det man spørger sig selv om du kører med en indsprøjtningsmotor af en specifik grund udover økonomien.. :P

Dutch
Svar
#11
Du ved du kører for meget på scooter når du som passager i en bil på autobahn på vej hjem fra 24H i Spa sidder og blunder, og vågner med et spjæt hver gang bilen krænger til en af siderne når vejen svinger, fordi du ser for dig, at du er på vej ud i dækværnet pga. en udskridning på den glatte bane. Grin
Ivrig scooterkører både på gaden og på banen.
Har rodet med scootere siden 95, hvor jeg startede i lære.
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_vi...p?ID=12360
Svar
#12
Når du tager mc'en ind på cykelstien... :P
Har også taget mig selv i at næsten hilse på en mc - i min bil... Griner
Svar


Forum spring: