Søg Garagen Hej Gæst! Register

Honda Innova
#1
Hej Alle

Jeg overvejer meget at købe en Honda Innova, som min første "MC".
Den skal bruges til bykørsel og hyggeture på de små snoede landeveje.

Er der nogen der har en Innova, eller har prøvet at køre på en?
Og i givet fald, hvad er jeres erfaringer med dem?

Håber i kan hjælpe mig.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Tillader mig lige at vise et billede af den, da det ikke er alle der ved, hvad det er for en model Smil.

[Image: ANF125-Innova_modra.jpg]
Svar
#3
Den er testet i FDM medlemsbladet Motor 02/2005 side 77. De tester den sammen med PGO T-Rex 110. hvis du kender en der er FDM medlem kan du sikkert låne bladet - ellers ligger alle artikler online for medlemmer.

--- og i modsætning til kina mc artiklen er det faktisk en seriøs minitest.

/Nighthawk
Svar
#4
Nighthawk Skrev:Og i modsætning til kina mc artiklen er det faktisk en seriøs minitest.

/Nighthawk

Det er vel fordi, det er en ægte japaner denne Innova. Grin
Svar
#5
Her er atter en test:
http://mc.dba.dk/asp/artikler/detail.asp...uery=geely
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
hej jeg kender godt nok ikke denne model men syntes at den ser rigmelig fræk ud er det en 125 ?
Svar
#7
Ja, en 125cc 4-takter med omkring 9 heste.

Jeg synes dog der er en del minusser ved den

1. Underligt gear - virker modsat en MC og der er ikke frigear mellem 1-2 men mellem 4-1 ?
2. 3,7 Liters benzintank - så du skal have dunk med hvis du skal længere væk
3. Ingen plads til dunk, generelt ingen aflæggeplads
4. Ligner en forvokset Puch Maxi = grim.
5. Den koster 20.000 kr + levering


Et lille plus er dog man har lavet automatkobling og manuelt gear, så den egner sig perfekt som by-køretøj, hvor koblingshånden nemt kan blive "overophedet".

/Nighthawk
Svar
#8
... glemte lige

Honda's hjemmedreng omkring mini-geden dér.

http://www.honda-mc.dk/Default.aspx?ID=22

/Nighthawk
Svar
#9
Og for lige at tilføje lidt historie, Innovaen det sidste nye skud på stammen af den legendariske Honda Cub som blev født i 1958 som en 50cc og stadig laves i 13 forskellige lande, i Februar måned rundede produktionen 50 mill. eksemplarer, mig bekendt er Cub'en aldrig solgt her i landet, men i England og landene omkring Middelhavet vrimler det med dem ( Loncin Venus og Geely Zebra er også Cub kloner )

Mvh. Mosgaard
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
jeg syntes nu ikke den er så dårlig hvis den kan holde hvad di skriver om den , kender en der har 100 scoteren og den kan ikke det de skriver om den han havde en yamaha erox før hondaen og den kørte hurtigere selv on det kun var en 45
Svar


Forum spring: