Søg Garagen Hej Gæst! Register

CPI power Oliver city Vil ikke starte
#1
Hejsa jeg har en nabo som har en Oliver city som ikke vil starte. han har haft den til rep. flere gange for det samme problem men ca. 14 dage efter den er kommet tilbage fejler den igen.

Jeg har skiftet tændrør og kontroleret at der er gnist og jeg har kontroleret at der kommer benzin men der sker bare intet den forsøger ikke at starte så hvad kan der være galt. ? hvad skal jeg kontrolere. Det gamle tændrør var sort og det var som om der var noget skidt eller noget tygt olie på det.

Alle forslag er vælkommen.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
FunnyT
Kunne tyde på at det var oliepumpen der er lidt for ivrig mht mængden af olie.
Hvordan den tjekkes ????

Sikker på at der er korrekt tændrør i?
Hvad med membranen? Gaber den?

Hvor er du fra i kongeriget DK? Kunne være man kunne komme forbi eller du kunne?

Svar
#3
Hejsa FunnyT.

Har du mulighed for at høre og må lægge ind hvad de har lavet, når den har været til rep?.

Det kan godt være som russer er inde på hans oliepumpe, jeg ved heller ik hvordan den måles.
Hvad tændrør køre han med, for det kan være at det er for koldt ( tændrøret er ik varmt nok til at holde sig rent.

Jeg køre selv på min med et 8ér tændrør.

Mvh
tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#4
Tændrør er et 7er som det som var i før.

Jeg har ikke haft den skildt ad kun haft tændrøret af og set efter gnist. Så jeg ved ikke med membranen. Den er kun 1½ år gammel så det burde vel ikke være membranen, med mindre de har pillet ved dem hos Thansen.
Svar
#5
FunnyT
Alderen på membranen er ligegyldig.
Gaber den når du kikker op mod lyset igennem den?
Altså kan du se lys hvis du kigger igennem den op mod en lysgiver?

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hejsa..

Har den altid haft det problem, eller er det noget der er kommet efter en tankning-regn eller en større rep?.

Mvh
tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#7
FunnyT
Send den til mig så skal jeg sgu få skidtet til at køre Grin Blink med øjet

Svar
#8
Ryger oser den meget når han køre, også når den er varm. Hvis ja kan du tjekke om de har "glemt" at samle stikke ordenligt til han choker, så den er med hele tiden.

Mvh
tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#9
jeg vil prøve at tage fat i naboen imorgen og få svar på nogle ting om hvornår det startede og hvad de har lavet ved den de 3 gange den har været hos thansen

men jeg menger de har lavet noget ved kaburatoren
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Hejsa..

Ok, men prøv lige at tjekke det stik ( choker). Køre den igen når den har fået nyt tændrør?.

Mvh
tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#11
Prøv at afmonter luftfilteret, og hold en flad hånd på indsugningen af karburatoren, imens i prøver at starte den.
Piaggio Skipper 150 cc - 13,1 hk på rullefelt (Totalskadet)
Piaggio Skipper 150 cc - Købt 12-10-2010
Svar
#12
FunnyT Skrev:jeg vil prøve at tage fat i naboen imorgen og få svar på nogle ting om hvornår det startede og hvad de har lavet ved den de 3 gange den har været hos thansen

men jeg menger de har lavet noget ved kaburatoren


Synes du skulle tage og læse §2, i reglerne (start med stort).
Svar


Forum spring: