Søg Garagen Hej Gæst! Register

Driftsikker 4-takt scooter 45?
#1
Hvilke scooter 45 skal man vælge, hvis man skal være sikker på og komme på arbejde hver morgen?

Skal køre 30 km hver dag!

Og er der nogen der ved hvor man kan købe en god termo kedeldragt der både er vand/vindtæt? (Evt. bæver nylon)

På forhånd tak!

/JC
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Peugeot Speedfight, Aprilia Ditech(halvdyr), Nrg MC3, Gilera Runner eller måske en lille Listo(4takter) Smil, er bare nogle af dem du skulle kigge på, synes jeg.

Ang. dragten, så har Harald Nyborg nogle, og Thansen måske også.


Jeg ved godt de 4 første er 2 taktere, men de er gode og stabile(driftsikre) vil jeg mene.
Svar
#3
Nu skrev JC 4-takt scooter og skal du være sikker er der vel kun Hondas Zoomer. En 2-t der er stabil kunne være min Peugeot Speedfight Smil
Svar
#4
steen55 Skrev:Nu skrev JC 4-takt scooter og skal du være sikker er der vel kun Hondas Zoomer. En 2-t der er stabil kunne være min Peugeot Speedfight Smil


Ja det er jeg klar over Steen55. Men jeg kunne ikke lade være med, at nævne 4 gode 2taktere alligevel Blink med øjet. Zoomer'en er jo megadyr som ny ihvertfald, så den ville jeg ikke anbefale Smil.
Svar
#5
dyr og dyr.. kommer an på om det er i forhold til en bil.. Tilgændgæld er den der kører mest økonomisk
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
steen55 Skrev:dyr og dyr.. kommer an på om det er i forhold til en bil.. Tilgændgæld er den der kører mest økonomisk

Set i forhold til bilpriser, så er den jo rasende billig Smil, og køre samtidig rimelig langt på literen.
Svar
#7
Er der for øvrigt nogen der har prøvet en zoomer eller kender en der har?
Svar
#8
Hvem sagde Sym Mio? :thumpup:
Svar
#9
KasperC Skrev:Hvem sagde Sym Mio? :thumpup:

Hovsa den havde jeg/vi glemt. :oops: Smil
Den er jo også en fin 4takter.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Kan man kapere sædet (ikke for langbenet!) blander Kymco Agility sig vel også i koret Smil

Og T.Hansen er ifølge deres seneste reklameskrift på vej med et 2-delt regnsæt i samme prisklasse som deres heldragter. De havde det nu ikke fremme, da jeg var i Glostrup lige før påske Ked af det
http://www.thansen.dk/product.asp?c=6903...1730950920

Og ellers er der f.eks. Held
http://www.ammotor.dk/held/index.php?page=regntoej
Eller er der nogen, der har haft dårlige (eller andre!) erfaringer med dem?
Svar


Forum spring: