Søg Garagen Hej Gæst! Register

En lille solstråle historie om god service :)
#1
I forbindelse med min flytning, havde jeg bestemt mig for at jeg ville have persienner i min stue og soveværelse. Men denne gang ville jeg ikke bare nøjes med dem fra jysk og ligende, nej de blev købt hos Garant gardiner (Morten gardiner) i Holstebro til den nette sum af 6800 kr for 6 stk. incl. ophængning.
Desværre opdagede jeg dagen efter ophængningen at de i enderne havde sådan nogen små grater, ikke store men dog nok til at man kunne mærke dem, og kunne også forudse at ved rengøring ville en evt. klud eller fjer/fiberkost hænge i, så der blev klaget.

Og i går var Morten gardiner så for at se på mine persienner, og de kunne med det samme godt se at det så ikke godt ud, og at det helt klart ikke var meningen at der skulle være de grater på dem.
Så de konstaterede med det samme, at de skulle da helt klart byttes Smil
Så nu får jeg nye persienner på firmaets regning Smil Egentlig overraskede det mig noget, for havde faktisk regnet med at der højest kunne komme et nedslag i prisen ud af det.
Så der findes altså stadig firmaer rundt omkring som stadig yder en god kundeservice Smil
Så bor I i Holstebro området og skal have nye gardiner eller persienner, ja så kan jeg da anbefale Garant gardiner.

Og lige for en god ordens skyld, så arbejder jeg der altså ikke Blink med øjet men føler bare jeg har fået en god behandling Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Forum spring: