Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ujævn motorgang ved koldstart
#1
Hejsa. Jeg har observeret, at min motor går lidt underligt ved koldstart, efter monteringen af gianelli go. Hvad kan det være? Smil

Spørgsmål nr. 2:

Jeg vil gerne have et rigtigt godt optræk, uden at benzinøkonomien lider nød. Jeg har tænkt på fgl. dele til min scooter:

Malossi multivar
70cc Trophy cylinder.

Er det sundt for motoren at køre med disse dele i længere tid, og kan den nå at blive afkølet under kørsel? Jeg giver for det meste bare fuld gas, når jeg kører lange ture (30-150 kilometer). Selvfølgelig kun på de strækninger, hvor det er sikkert at gøre. Men bliver et Trophy cylinder alt for varmt til at man kan køre med fuld fart hele tiden?

Desuden ville jeg egenlig godt lige høre, om det er nemt at skifte variator og cylinder, da jeg da helst vil undgå at betale 300-400-500 kroner for at få det gjort... men det skal siges jeg ikke har rodet ret meget med scooter før.

Mange tak Grin
www.Kemikongen.com ;)

Gilera Storm'en er rundet de 15.000 kilometer - Kørt af mig på et enkelt år ;).
Jeg kører nu hovedsagligt på min Aprilia SX.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Varioen er ikke svært og skifte, det er bare af med den gamle og på med den nye.

Det med cylinder er straks lidt værre. Der kan man hurtigt få lavet en fejl, og det koster, men det burde ikke være umuligt :wink:

Som man siger, man lærer af sine fejl
Svar


Forum spring: