Søg Garagen Hej Gæst! Register

Så ser jeg snart min Listo igen :)
#1
I næste uge skulle jeg gerne have min Listo igen - uh ha jeg glæder mig Smil)
Den præcise dag aftales først mandag, da det skal passe sammen med en fridag på arbejdet.

Tager toget fra Randers til Rødekro, op på Listo'en og så til Vejen. Derefter går turen fra Lindbergmotor til Randers igen Smil

Hvordan jeg lige kommer til Randers igen ved jeg ikke helt. Krak.dk er ikke til meget hjælp da den forslår motorvejen og så hurtig er min Listo dog heller ikke Smil)
Har tænkt mig at prøvekøre en Listo 45 scooter hos Lindbergmotor - har jo altid kun kørt på min egen.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hey Stig

Tillykke med det. \Grin/

Umiddelbart vil jeg mene at det nemmeste er at køre ad landevejen over Egtved - enten via Bække eller via Gesten/Veerst (mindre veje).

Landevejen gennem Egtved går derefter nordøstpå gennem Ødsted til Vejle, og så er det egentligt "bare" at følge den "gamle" hovedlandevej Vejle-Horsens-Skanderborg og så stikke durk nordpå gennem Harlev-Sabro-Hadsten til Randers. (Så slipper du for at skulle igennem Århus).

Jeg kan stikke ned i Asconaen og finde færdselskortet hvis du ønsker rutenumrene Grin
Svar
#3
Det' satme Weltklasse Nighthawk! =D>
Jeg skriver lige byerne ned, evt. også de små 5-huses byer ind i mellem. Jeg ved ikke lige hvor godt de evt. skilter fra Vejen til Vejle? Skanderborg - Sabro?

Bare såehn så jeg ikke begynder at kører sydpå lige pludseligt Smil)

Så det er fornemt arbejde Nighthawk Smil Mange tak :thumbup:
Svar
#4
Glad for at du kan bruge det - har lige hentet færdselskortet i Asconaen.

Stykket fra Vejen til vest for Egtved har ikke noget rutenummer, men når du drejer ud på landevejen vest for Egtved hedder den "417" (hvidt skilt) helt til Vejle.

I Vejle by følger du ringvej "0" nord/øst indtil du Rammer landevejen mod Horsens/Skanderborg (rute 170")

Fra Vejle til Skanderborg skal du følge "170" (hvidt skilt) Du skal lidt nord ud af Skanderborg stadigt på 170 - lige før byen "Stilling" drejer du til venstre af rute "511" (hvidt skilt) - og den følger du hele vejen til Randers... faktisk bare ligeud hele vejen... 8)

Hvis du ønsker kan jeg scanne et par cuts fra færdselskortet og maile til dig. :thumbup:
Svar
#5
pyyy det var da også på tide stig!! Jeg kunne ikke undvære min listo så længe da Smil) Smil)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Uha uha nu kribler det Smil

Har printet 6 sider ud der viser med kort og det hele hvordan jeg kommer fra Vejen til Randers - tak til Nighthawk for det fine arbejde Blink med øjet
Svar
#7
Jeg vil da lige ønske dig god tur Stig. \Grin/ :thumbup:
Svar
#8
Tak tak Smil
Svar
#9
Sååå, nu kribler det i fingrene Smil)
Hopper på toget her kl 16:36 og i morgen tidlig klokken 8:00 er jeg forhåbenligt i Vejen med Listo'en Grin

Uha uha, det føles jo som Jule aften da man var 10 år Smil)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Har lige været ude i køre en tur på Listo'en.
Præcis 1 måned har den stået stille, var lidt spændt på hvordan den ville starte.

Første gang! Nøglen rundt, ind med bremsen og starter knappen og et lille ryk i gashåndtaget - vruuum. Rimelig godt gået må man da sige Smil

65km/t er faktisk rimelig hurtigt når det eneste man har kørt på i en måned er en cykel! Smil)

Håber bare jeg kommer hele vejen til Vejen i morgen, forhåbenligt uden problemer.
Svar
#11
Happy trails ... håber ikke du slider rumpen i Laser - nu ved jeg ikke hvor langt et stræk du har kørt før på scooter - men et tip fra MC'ister er at lægge et håndklæde på sædet (foldet en gang på midten - altså håndklædet, ikke sædet Smil) ) og så sidde på det.

Det skulle efter sigende hjælpe på komforten samt sørge for lidt ventilation der kan fjerne fugtigheden fra området Grøn grin

Ja det lyder som fis... men det skulle faktisk hjælpe. :thumbup:
Svar
#12
Tænker bare på hvordan kan man undværer sin bette Listo så længe. Det er sq noget andet med koner dem kan man godt undværer. :--w :--w :--w
Svar


Forum spring: