Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvad gør man når man ser et par gode sild?
#1
Gode sild. :jumpy: Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Must... Resist... Urge.... Arrghhh Så skide være med det - FIIIIIIIIIIIISKEPOOOOOOOOOORNO....

/Ducks and drives VERY FAST away from LOLland... Griner

Dutch
Svar
#3
DutchDK Skrev:Must... Resist... Urge.... Arrghhh Så skide være med det - FIIIIIIIIIIIISKEPOOOOOOOOOORNO....

/Ducks and drives VERY FAST away from LOLland... Griner

Dutch


Se, det havde jeg faktisk ventet, fra din side af Griner. Det hævner sig, næste gang vi ses :P.
Svar
#4
Det er da et par fine mågestel Griner Nu er jeg jo så gammel, at jeg har glemt, hvad de bruges til - men pæne, er de da.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#5
Hvis man er på scooter, så åbner man lige visiret og pifter en gang og evt. med en god kommentar :wink:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Pgo-Fan Skrev:Hvis man er på scooter, så åbner man lige visiret og pifter en gang og evt. med en god kommentar :wink:

Nej, hold endelig visiret lukket så de ikke genkender dig. Så har du mulighed for at komme tilbage til fods og bilde dem ind at du kører Harley.

:wink:
Svar
#7
Runnerdude: JEg troede det var hvad harley kørere sagde "Jeg kører sku ikke harley! Jeg kører scooter!" ?

Jeg ville være for pinligt berørt ved at køre harley, men det er nok bare mig.

Jeg plejer bare at få hold i nakken når man går gennem gågaden om sommeren.
'98 Aprilia Rally (Evighedsprojekt)
'04 Golf V
'08 Suzuki SV1000n

Svar
#8
dXm Skrev:Jeg plejer bare at få hold i nakken når man går gennem gågaden om sommeren.
Anatomi 101 : Din nakke sidder godt nok noget lavt der lige under livremmen.

Dutch
Svar
#9
Lad bare være Grin

Det er mågeklatten i form af en halvsmeltet vaffelis, den drømmer om.

De der sid er sikkert både røgede og spegede, når det kommer til stykket.

Sildeben. også kaldet! Fortvivlethock:
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
dXm Skrev:Runnerdude: JEg troede det var hvad harley kørere sagde "Jeg kører sku ikke harley! Jeg kører scooter!" ?

Jeg ville være for pinligt berørt ved at køre harley, men det er nok bare mig.

Aha! Så det er nok forklaringen på noget som har undret mig lidt: Når man møder en flok bikere og hilser (som jo er kotume når man kører MC) hænder det ofte at de ikke hilser igen.

Jeg har hidtil set dette som et tegn på manglende respekt - men du har selvfølgelig ret: Det er nok snarere intimidering. Jeg havde ellers overvejet at dele lidt øretæver ud til næste Hells Angels træf for ligesom at sætte tingene på plads, men måske skulle jeg sætte en autograf-bod op i stedet...

:roll:
Svar
#11
Runnerdude Skrev:Aha! Så det er nok forklaringen på noget som har undret mig lidt: Når man møder en flok bikere og hilser (som jo er kotume når man kører MC) hænder det ofte at de ikke hilser igen.

Jeg har hidtil set dette som et tegn på manglende respekt - men du har selvfølgelig ret: Det er nok snarere intimidering. Jeg havde ellers overvejet at dele lidt øretæver ud til næste Hells Angels træf for ligesom at sætte tingene på plads, men måske skulle jeg sætte en autograf-bod op i stedet...

:roll:

/me sætter 40 kr af fra B-S Touring Streamer Fondet til blomster til sygesengen/Bårebuket hvad der nu bliver nødvendigt...

/me starter også bookmaking virksomhed op, med odds 1 til 3 for blomster til sygesengen og odds 3 til 1 for Bårebuket... Hvad der mistes på karrusellen skal tjenes ind på gyngerne :P

Grin

Dutch
Svar
#12
DutchDK Skrev:/me sætter 40 kr af fra B-S Touring Streamer Fondet til blomster til sygesengen/Bårebuket hvad der nu bliver nødvendigt...

Jeg har faktisk læst Jønkes bog. Derfor burde jeg være sikker for jeg kan da ikke forestille mig at han vil skyde en af sine læsere. Det er jo dårligt for salget...

:wink:
Svar


Forum spring: