Søg Garagen Hej Gæst! Register

Help wanted: Sløv og dør i starten, men kommer efter det
#1
Jeg har en baotian som starter med det samme og kan lige køre 50 m med fuld gas, og så dør den, kan starte den med el start igen men skal holde knappen inde længe før den starter.
Så kan jeg starte med fuld gas igen og køre 100 m, og så dør den igen,.
Sådan kan jeg gøre et par gange og så kommer den lige pludselig op i fart stille og roligt. Speedometer kablet er sprunget, kan ikke finde et der passer (har prøvet thansen) jeg ved ikke om den er så teknisk at den bruger info der fra.

Nogen der har en ide om hvad der kan være galt med den to hjulet?

/Johnny
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hmm falsk luft måske? At du skal holde chokeren inde lang tid må vel betyde at den får for meget luft/for lidt benzin.. Kan desværre ikke lige tænke på andet nu :roll:
Svar
#3
Echo Skrev:Hmm falsk luft måske? At du skal holde chokeren inde lang tid må vel betyde at den får for meget luft/for lidt benzin.. Kan desværre ikke lige tænke på andet nu :roll:
Han snakker ikke om at holde chokeren inde længe, men knappen til elstart.

Dutch
Svar
#4
Det er rigtigt, den skulle gerne have auto choker monteret :wink:

Det virker som om at når den er "varm", så kører den fint.
Svar
#5
virtual Skrev:Jeg har en baotian som starter med det samme og kan lige køre 50 m med fuld gas, så dør den, kan starte den med el start igen men skal holde knappen inde længe før den starter, og så kan jeg starte med fuld gas igen og køre 100 m, så dør den igen, sådan kan jeg gøre et par gange også kommer den lige pludselig op i fart stille og roligt. Speedometer kablet er sprunget, kan ikke finde et der passer (har prøvet thansen) jeg ved ikke om den er så teknisk at den bruger info der fra.

Nogen der har en ide om hvad der kan være galt med den to hjulet?

/Johnny

Hey. Smil

Den beskrivelse tyder på at du skal have stillet ventiler, min gjorde det samme da, den trængte til det. :wink:
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
DutchDK Skrev:Han snakker ikke om at holde chokeren inde længe, men knappen til elstart...

Dutch

Ahh Grin
Svar
#7
Stil ventilerne til 0.08, og tjek eventuel bezinen for kondensvand. Den bruger ikke info fra speedometer kabel, og det burde ikke være umuligt at finde en har du prøve cityscooter?
Skal man lære skal man prøve...
Svar
#8
Vil finde en der kan stille ventiler. Der er vel ikke nogen der læser her der er fra Frederikshavn ellers må jeg jo selv forsøge

Ang. speedo kabel så har jeg fået et fra cityscooter og TH men ingen af dem passede.
Nede ved hjulet skal mit se sådan ud som det til venstre i billedet, men begge dem jeg har fået ser ud som det til højre

[Image: 004.jpg]

Håber dette hjælper "redaktøren" til at forstå hvad jeg mener
Svar
#9
virtual Skrev:Vil finde en der kan stille ventiler, har flyttet skiven ved gas nåln så den kom længere mod spidsen af nålen, det virkede lidt, tror jeg.

ang. speedo kabel så har jeg fået et fra cityscooter og TH men ingen af dem passede, nede ved hjulet skal min se sådan ud

OOOOOOOO
OOOO
OOOOOOOO

men dem fra CS og TH ser sådan ud

OOOOOOOO
OOOOOOOO

jeg ved ikke om det giver mening Smil


Det giver ikke rigtig mening for mig, kunne du evt prøve at forklare? Smil

Ps. Læs lige reglerne en gang til. :wink: (Specielt det sidste i §2) Bagefter trykker du på den lille saks i højre hjørne af dit indlæg og rette det til.
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: