Søg Garagen Hej Gæst! Register

Skivebremse i bag / CDI spørgsmål
#1
Hejsa.
Hvor meget ville det kræve at skifte tromle bremsen i bag ud med en skive ? Self skal der anden fælg til, men mener mere med bremse kabler / beholdere osv.
Sad og kiggede på en CDI fra Racing-planet.de og faldt over nogle ret fede fælg til en agility som kan købes til skive i bag :P

En anden ting. Nogen som ved om den pågældene CDI faktisk virker til en Agility ?
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Den nemme løsning er en anden motor, den anden tjah, det kan ikke lade sig gøre uden en seriøs mængde fusk.

Man går ikke bare lige fra Tromle til Skive desværre.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
Tænkte det nok Smil Det er ret "nemt" med knallerter der har gear.
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
#4
Havoc Skrev:...En anden ting. Nogen som ved om den pågældene CDI faktisk virker til en Agility ?
Det burde den gøre, og den er da noget billigere, end en original ubegrænset Kymco-cdi, som ligger på ca. 150 euro Fortvivlethock: Racingplanet har indtil videre aldrig sendt mig noget, der ikke virkede på en Agility, når de har sagt, at det passede.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#5
kragen Skrev:Det burde den gøre, og den er da noget billigere, end en original ubegrænset Kymco-cdi, som ligger på ca. 150 euro Fortvivlethock: Racingplanet har indtil videre aldrig sendt mig noget, der ikke virkede på en Agility, når de har sagt, at det passede.

Okay, tager dit ord for det og tager chancen :wink: Bliver dog først i næste mnd hvis jeg skal med til als, som jeg satser på jeg skal. Hvis den så ikke passer er der jo ikke noget at gøre ved det, men det tror jeg nu den gør.

Tror jeg bestiller en Ø84 dyse når jeg nu er igang osse, kører med en honet 82 nu. tændrøret er stadigt gyldent. Men for 3eu,- kan det næsten ikke ikke betale sig at ikke og prøve

EDIT: Misclickede på Udfør istedet for Vis Prøve O.o
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: