Søg Garagen Hej Gæst! Register

Regal Raptor 250E Log update 14 August, 2009
#49
Den er fed den motorcykel du har dig.
Jeg har tænkt mig at se om jeg kan få taget kørekort her i år, hvis det er muligt. Arbejder nemlig om aftenen, så ved ikke om de har hold om dagen.
Har selv kigget på enten en jinlun, eller en regal raptor 250 cc.
Men syntes jeg høre så meget negativt om kineser motorcykerne, at det skulle være noget værre bras. Jeg syntes nu ikke det ligner bras.
Hvordan er din at køre på ? Hvor hurtig kan du køre og hvordan er lyden på den, som en motorcykel? :o)
Regal Raptor 250E-9B :) Til salg
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#50
Hej Pete.

Tak for indbydelsen.

Kører til roskilde i morgen aften, skal være i malmø kl 10 lørdag på bmx banen der, og søndag er jeg på bmx banen bag fields fra formiddagen og frem.

Så jeg tror ikke jeg får tid i denne omgang.

Skal stå som stævne speaker om søndagen og måske også om lørdagen.

Men kom ud og se en god gang bmx race i høj klasse.

MVH
Jan
Jeg kører Raptor med vandkøl, og det virker.

[Image: http://www.billig-scooter.dk/images/banner/userbar2.png]
Svar
#51
Truckerjan Skrev:Men kom ud og se en god gang bmx race i høj klasse

Jeg har lige købt en BMX til min søn og han er helt vilde med den ... jeg spiller noget hold tennis i weekenden, men en tur til et BMX stævne var lige noget for min dreng, bag Fields i Købehnavn siger du ... kan først nå det om eftermiddagen (hvis jeg kan nå det) ...

God tur

Pete
Royal Enfield Bullet 500 / AGM Bella 2008
Svar
#52
BMX stævne var lige noget for min dreng, bag Fields i Købehnavn siger du ... kan først nå det om eftermiddagen (hvis jeg kan nå det) ...


Det er nok slut mellem 2 og 3, og det starter kl 11.

Banen ligger på Hannemanns alle, når man tager afkørselen på motorvejen ligger banen på højre side når du har fields på venstre.

Jan
Jeg kører Raptor med vandkøl, og det virker.

[Image: http://www.billig-scooter.dk/images/banner/userbar2.png]
Svar
#53
mille-1975 Skrev:Hvordan er din at køre på ? Hvor hurtig kan du køre og hvordan er lyden på den, som en motorcykel? :o)

Min billig bras kører ganske OK Griner Hvis du læser igennem resten af dette thread vil du få de oplysninger jeg har skrevet indtil videre. Jeg kan faktisk godt lige at den er ganske stille, jeg nyder at den ikke larmer ret meget, men lyden af motoren er 'rigtige' ... det kunne godt trænge til en 6 gear måske, men da jeg ikke er til racer kørsel går det fint ...

En af mine venner kørte ellers forbi idag på en på en brugt Yamaha SR250 som han havde lige netop hentet, en gode brugt MC med forbløffende gode træk; så det var også en mulighed hvis du er ikke til Kineserne, men glæden af at køre på to hjul er det samme lige meget hvad du vælger ... :wink:

Pete
Royal Enfield Bullet 500 / AGM Bella 2008
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#54
Tak Jan ...

Pete
Royal Enfield Bullet 500 / AGM Bella 2008
Svar
#55
Turen gik over Hundested - Rørvig i weekenden ... 'Det gynger derude så blive ved MC'en de første 10 minutter...' sagde de da jeg var ved at køre omboard ... :wink: ... men det gik ... hele vejen nede til Sanddobberne Camping i styrt regn ... tja, Kina dækkene var OK, jeg væltede i hvertfald ikke (Tommy) Griner

[Image: rrontour.JPG]


Nu oppe på 3,800 + kms, alt vel med Raptoren, jeg skal nok sige når noget falder af, bliver omlakeret, eller går i stykker :wink: . Får stadigvæk mellem 33-35 til literen ... ellers ikke noget ...

Cheers

Pete
Royal Enfield Bullet 500 / AGM Bella 2008
Svar
#56
Da jeg i sidste ugen er blevet den lykkelige ejer af en RR250 kunne jeg godt tænke mig om der er nogen som har lidt info om hvad serviceeftersynene forventes at koste ? 300 km/1000 km
Er der nogen som har monteret en topboks på RR 250 ´eren ?

Hilsen
John
Svar
#57
Nordjyden Skrev:Da jeg i sidste ugen er blevet den lykkelige ejer af en RR250 kunne jeg godt tænke mig om der er nogen som har lidt info om hvad serviceeftersynene forventes at koste ? 300 km/1000 km
Er der nogen som har monteret en topboks på RR 250 ´eren ?

Hilsen
John

Hey John,
Jeg har givet mellem 900 og 1000 kroner, men min første to var samlet :wink:

Sørge for at de overholder alle de checks der er på service hæftet, især efterspænding, cylindere og oilje!!!

mvh

Pete
Royal Enfield Bullet 500 / AGM Bella 2008
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#58
Update:

4,039km på RR 250E

Bruges hver dag. Synes den reagerer bedre i sommervarmen ... eneste jeg har været efter er kæden som skal strammes for hver 500-600km ... ellers ikke noget (endnu Griner ...)

Cheers / mvh

Pete
Royal Enfield Bullet 500 / AGM Bella 2008
Svar
#59
UPDATE

5,000 kms service netop overstået på min Regal Raptor 250E hos Scooter og Hobby i Humlebæk ... grundige gemmengang af det hele.

Maskinen har kørte ganske fortrinligt indtil nu. Eneste der skete idag var at vi knækkede en af de to bagerste bolte der holder udstødning på bagtil. Ikke noget stort problem men jeg kan se at det er godt at smøre sin bolte ind med kobberfedt eller noget andet da de vil ruste i vores klima ligemeget hvad ...

Så kører vi videre ... :wink:

mvh og fortsat gode MC sommer

Pete
Royal Enfield Bullet 500 / AGM Bella 2008
Svar
#60
UPDATE: 28 August, 2006

6,000kms og kører fint, faktisk bedre nu end nogensinde. Skiftet til en O-rings kæde ved sidste service, da jeg synes den oprindlige kæde gav sig hele tiden. Den nu er en helt anden sag :wink:

Har levet et lille hjemme video med min guitar, trommemaskine og digi kamera der hedder 'Two Wheels' Griner :
http://www.youtube.com/watch?v=1BsEQ8ae-Fk

Cheers

Pete
Royal Enfield Bullet 500 / AGM Bella 2008
Svar


Forum spring: