Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hjælp til dr.big 30 2007
#1
Er cdi begrænset på denne model, alle begrænsninger er taget max top fart er 60 kmt.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
rocknalle Skrev:Er cdi begrænset på denne model alle begrænsninger er taget max top fart er 60 kmt.
Nej det skulle den ikke være,du skal nok ikke regne med en højre topfart,før du begynder at lege med tun dele :wink:
MVH
Rc Scooter
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ __ _ _ _ _ _ _ _

Svar
#3
rocknalle Skrev:Er cdi begrænset på denne model, alle begrænsninger er taget max top fart er 60 kmt.

Det er en rimelig topfart for en afdroslet Big. Grin Men husk, hvis det er 60 km/t på speedometeret, skal du trække 5-10 km/t fra, da scooterspeedometre er for optimistiske. Smil

Mit eget viser 10km/t, for meget. Smil Jeg har monteret en cykelcomputer, der viser den nøjagtige hastighed. (man kan også bruge Gps Blink med øjet ).
Svar
#4
Min big har alle begræsninger taget. Har ikke pillet ved cdi så kan være der sidder en i den. Men når jeg kører, så kan den komme op på 70 ? dvs. 60 efter gps. Og der er kun 45 udstødning på?
Svar


Forum spring: