Søg Garagen Hej Gæst! Register

Min "nye" brugte Piaggio
#1
Så har jeg endelig, i foregående weekend, fået min længe ventede Piaggio NRG Power DT!
Jeg fik den for 6000,- og det synes jeg er rimelig billigt, selvom den dog har nogle småskader og ridser. Den er fra 2006, et par måneder inden Juli, så jeg er fri for alt det pjat med nummer-plader. Ved min overtagelse havde den kørt lige omkring 9400 km, men det kan slet ikke mærkes. Den kører perfekt, og den har indtil videre tændt første gang hver gang. Jeg ser frem til et par, forhåbentligt, gode år med den, og nu venter jeg så bare på min ansvarsforsikring så jeg kan komme ud og køre lovligt på vejen. Har lige lagt nogle billeder ind på garagen, så hvis i vil se den, ved i hvor den er Blink med øjet

Skal lige huske at sige tak til dxm som anbefalede en sådan model til mig i en tidligere tråd. Der fik jeg nemlig øje for den, og efter at have set nogle billeder og læst lidt om den, købte jeg den. Tak ;P


Som i også kan se i garagen, havde min far en måned forinden købt en fuldkommen elendig Kinroad 4takts scooter på Lauritz.com. Prisen var på kun 5000, men jeg har sjældent set så dårlig kvalitet. På billedet, og på afstand iøvrigt, ser den dog okay ud. Men skindet bedrager ;P
Scooterens evner fremstår da også flot i modellens navn: "Little Fish". Man køber altså heller ikke sin scooter på lauritz.com. Eller gør man? Ville da være sjovt at høre om der eventuelt er nogle andre der har købt deres scooter/knallert et lidt mærkeligt og utraditionelt sted, og hvordan deres oplevelse har været med det/den?

Ps: hvis der er nogen der gerne vil købe den omtalte Kinroad "Little Fish" 30 knallert, så bare skriv ;P Den er da ihvertfald ny, og den bryder ihvertfald ikke loven når den kører derudaf med 25km/h.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Kan kun sige "Velkommen I Power Klubben!", håber ikke du fortryder det! (Jeg gjorde ikke ihvertilfælde, nu skal forhandleren så bare lige tage sig lidt sammen, så jeg kan få et speedometer!).

Jeg må sige, 6000kr er IKKE meget i forhold hvad jeg gav for min (Faktisk er det ca. 1/3 af den pris jeg gav), og håber da du får nogle dejlige år med NRGen (Selvom den jo knap er kørt til pt. Grin).

Min kære bedstefader købte en Kinroad scooter for noget tid siden - han nåede 4km på den før den åd en cylinder og et stempel, så var det sjove ligesom forbi ved dén...

Men held og lykke med din nye EnerGitte!
'98 Aprilia Rally (Evighedsprojekt)
'04 Golf V
'08 Suzuki SV1000n

Svar
#3
Jamen tak Grin.
Svar


Forum spring: