Søg Garagen Hej Gæst! Register

Listo 45
#1
Vil først lige sige at jeg er TOTALT NY mht scooter og sådan. men nu skal jeg så bruge en til at komme på arbejde.. jeg skal op og kigge på en listo i dag og tror jeg køber den.. men men,.. har kigget lidt rundt herinde og der er flere ting der skal/kan gøres når man har købt den kan jeg se. Feks mht benzin økonomi og sådan. Men hvad skal jeg gøre når jeg har fået den hjem.. nogen gode råd.. og som sagt er helt ny (har ikke engang haft en knallert.. (kørt cykel og bil i stedet for)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hej rmk, det kommer an på om forhandleren har klargjort den ordentlig, så skulle der ikke være nogen problemer.
Men som flere har skrevet herinde er der delte meninger om hvornår man skal pille skiven på variatoren. Nu eller efter tilkørsel.
Når du beslutter den skal ud er det en god ide at dyse den om samtidig, så går den bedre, men tjek lidt mere i forum, det står beskrevet begge dele.
Kenneth Skou

Fun is not a straight line
Svar
#3
ok takker.. det med skiven regner jeg med at få gjort når den skal til de 500 km tjek.. men ja den er vidst klargjort for vildt.. altså de havde smurt alle delene og sådan i motoren
Svar
#4
Hvordan slå man omdrejningsbegrænsen fra
Svar
#5
Søg i forumet, det er beskrevet flere steder
Kenneth Skou

Fun is not a straight line
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Ja, det tager ikke mange sekunder at finde frem:
http://billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=82
Svar


Forum spring: