Søg Garagen Hej Gæst! Register

Stalker 4takter
#1
Hej alle.
Når jeg starter min scooter og begynder at køre er det som om den 4 takter fra 0 til omkring 40 jeg ved ikke hvad jeg skal gøre er helt blank på 2 takts scooter.

så hjælp ønskes

c3s
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
c3s Skrev:Hej alle.
Når jeg starter min scooter og begynder at køre er det som om den 4 takter fra 0 til omkring 40 jeg ved ikke hvad jeg skal gøre er helt blank på 2 takts scooter.

så hjælp ønskes

c3s

Justering af dyse, luftskrue og nåleposition på karburatoren.

Dutch
Svar
#3
Hvilken dyse skal jeg bruge , der er en polini sport cyll. på og en turbokit udstødning på, men den vil ikke rektig køre mere ind de 65 og 70 hvis det går godt.

Kan man få en guide over hvordan man gør de ting med billeder .
Svar
#4
Ja så fik jeg ordnet den, det var luftfilteret der var helt sat til af noget sort skidt , så jeg vred den op i noget meget varmt vand og lod den tøre i en time hvorefter den så blev sat på igen. Efter det er sket er der også sket et makant hastigheds forøglse, før kørte den omkring 65-70 nu køre den mellem 80-90 og den er bleven målt til 81 km/t hvor en bil kørte bag ved mig.

Så nu skal der bare en anden udstødning på men hvilken vil give mest og samtidig larme minimalt.

c3s
Svar


Forum spring: