Søg Garagen Hej Gæst! Register

Vil ikke starte :(
#1
Hej, BS.

Jeg har nu fået mit cylinder på efter en del rod med de der sat*** ringe Blink med øjet.
Nå, så tog jeg udstødning osv på. nu er der bare et problem, dyret vil ikke starte.
Når jeg kickstarter lugter der slet ikke af benzin som der plejer.
Jeg fik snakket med en fra den klub jeg går på, han sagde det enten kunne være:

Om gnisten i tændrøret dur
Skidt og snavs i benzin tilførslen
eller at jeg skulle følge hele benzin slangen og se om der overhovedt kommer benzin.


Men så her kommer mit spørgsmål, har i haft samme problem? og/eller ved i hvad der kan være galt.
Tusinde tak Blink med øjet

-Banksl
PGO Galaxy
Leovince TT udstødning
Top Perf Cylinder
Skiven fjernet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Du har sat alle pakninger på hvor de skal sidde?
Sikker på den er tæt?
Der er gnist?
Der er benzin i bundkarret på karburatoren?

Svar
#3
Hey, undskyld at jeg ikke har svaret, har ligget og roddet med det lo**.
Jeg kan stadig ikke finde ud af hvad der er galt, altså stemplet kører - men benzin tilførslen er i stykker
Ender nok bare med at jeg smutter en tur til Jupiter og betaler det der nu skal til Ked af det
Skide cylinder :P

-Banksl
PGO Galaxy
Leovince TT udstødning
Top Perf Cylinder
Skiven fjernet
Svar
#4
Banksl Skrev:Hey, undskyld at jeg ikke har svaret, har ligget og roddet med det lo**.
Jeg kan stadig ikke finde ud af hvad der er galt, altså stemplet kører - men benzin tilførslen er i stykker
Ender nok bare med at jeg smutter en tur til Jupiter og betaler det der nu skal til Ked af det
Skide cylinder :P

-Banksl

Har du en ny benz slange på den? hvis du har så husk at den skal være at kort så muligt, det problem havde en af mine venner
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
#5
Det er en halv and, jeg har ikke mindre end 1 meter benzin slange på min runner, virker fint !
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jamen, jeg synes da bare det er mærkeligt når jeg ikke har pillet ved noget andet, end det cylinder.
Jeg har taget en lille plast skjold af, fjernet det gamle cylinder, og sat det nye ind, jeg kan da umuligt have gjort noget med benzin tilførslen :O
PGO Galaxy
Leovince TT udstødning
Top Perf Cylinder
Skiven fjernet
Svar
#7
Hejsa!!.

Har du vendt dit stempel rigtigt??. Der er en pil på toppen af stemplet, der skal peje nedaf.

Mvh
tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#8
Banksl.

Hvis du bor i kbh området, vil jeg gerne kigge forbi. Det kan desvære først blive efter næste weekend.

Mvh.
tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#9
Hey, Tempo.

Ja, stemplet sidder rigtigt (med den der trekant opad)
Jeg bliver desværre nødt til at afslå dit tilbud, ellers mega flinkt af dig Smil
Men en af mine brors venner kommer og kigger på det, han er mekaniker - så håber han kan finde ud af det. ellers mange tak

-Banksl
PGO Galaxy
Leovince TT udstødning
Top Perf Cylinder
Skiven fjernet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Banksl Skrev:Hey, Tempo.

Ja, stemplet sidder rigtigt (med den der trekant opad)


-Banksl

Og den trekant, skal vende ned mod udstødningen.
Svar
#11
Arg :o, Altså skal det øverste af den trekant (spidsen) vende ned mod udstødningen porten?
PGO Galaxy
Leovince TT udstødning
Top Perf Cylinder
Skiven fjernet
Svar
#12
Banksl Skrev:Arg :o, Altså skal det øverste af den trekant (spidsen) vende ned mod udstødningen porten?

Det skal det, ja.
Svar


Forum spring: