Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nye ruller i SpeedFight 2??
#1
Hejsa,

Nu fik jeg fortalt af en kollega i søndags (som har nøjagtig samme speedfight 2 som mig)
Hvad han havde gjort ved sin, han havde pillede bagpladen ud (skiven) og satte nye ruller i.
Han sagde at i hans var der 15 grams ruller i for standard, hvilket er ret høj, synes jeg.
Han havde lagt 9,5 grams ruller i, så havde tænkt på det samme.
Havde tænkt på at ligge de her ruller i Malossi HT - 16X13 Men de fås kun som 9,0 grams.

Men der er også dem her Doppler - 16X13 og de kan fås i 9,5 grams, men ved ik hvad er er bedst, ud fra beskrivelsen lyder Malossis lidt bedre, men aner det ikke. Grin
Peugeot Speedfight 2 AC 08

--------------------------------

When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep - not screaming, like the passengers in his car.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Da min var standart skiftede jeg mine ruller til 3x 9 grams og 3x 12 grams da 12 gram var std i min.
Så en 9.5 er nok passende.
Svar
#3
Du kan, hvis pengene er til det :wink: , købe et sæt 10,0 grams og et sæt 9.0 grams, og lægge 3 af hver i hver: 3X10 g og 3X9 g giver 9,5 i snit Grin . Så har du også til næste gang der skal skiftes ruller.

Har ikke prøvet doppler, men har hørt godt om deres varer, så mon ikke også deres ruller er gode nok Smil
Svar


Forum spring: