Søg Garagen Hej Gæst! Register

Power box
#1
Hejsa jeg har fundet sådan en ting her , men hvad skal den bruges til og hvor skal den sidde , giver det nogen efekt at bruge den

http://www.scooter-dele.dk/piz.asp?id=11...8&mId=1954

c3s
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
c3s Skrev:men hvad skal den bruges til
Lidt svært at beskrive, jeg er næsten sikker på at Energy har forklaret det før, så prøv at søge efter ''indsugningsforstærker'' så skulle der gerne kommet et eller to resultater frem. :wink:

EDIT: Fandt lige det indlæg jeg mente: Indsugningsforstærker.
c3s Skrev:og hvor skal den sidde

På et sted højere end studsen, så vidt jeg ved. Smil

c3s Skrev:giver det nogen efekt at bruge den

Før det første giver det kun noget på scooter der er i sportsklasse og opefter, for det andet giver det ikke noget på en 4-takter.
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#3
Ved selvfølge ikke 100% om det giver noget på din knallert. Men det vil jeg tro! - Den virker bedst på knallerter der har bundtræk. Dvs. afdroslede og sports tunede maskiner. Jeg har den selv på min egen - Må sige at det har overrasket mig. Den har givet en hel i bundtrækket. Jeg ville da prøve at købe sådan en fætter. De koster ikke mere end de 150 - 200kr. Så hvorfor ikke?
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#4
Ved selvfølge ikke 100% om det giver noget på din knallert. Men det vil jeg tro! - Den virker bedst på knallerter der har bundtræk. Dvs. afdroslede og sports tunede maskiner. Jeg har den selv på min egen - Må sige at det har overrasket mig. Den har givet en hel i bundtrækket. Jeg ville da prøve at købe sådan en fætter. De koster ikke mere end de 150 - 200kr. Så hvorfor ikke?
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#5
Læs evt her, måske det kan gøre sagen klar? :
http://www.stalkerzone.dk/?id=hentguide&side=10
Overvejer selv at sætte en på min meeen ved ikke rigtig

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Læs evt her, måske det kan gøre sagen klar? :
http://www.stalkerzone.dk/?id=hentguide&side=10
Overvejer selv at sætte en på min meeen ved ikke rigtig

Svar
#7
russer60 Skrev:Læs evt her, måske det kan gøre sagen klar? :
http://www.stalkerzone.dk/?id=hentguide&side=10
Overvejer selv at sætte en på min meeen ved ikke rigtig

Den koster 199,- i Thansen. Den "No-Name" - Men hva fanden, den virker sku Fortvivlethock: Jeg har prøvet den. Og der er absolut ingen forskel på den eller fx. en Stage6. Stage6'en koster også 30kr mere.

Syntes helt klart du skulle få en på din Russer. De virker - Det har jeg selv erfaret, jeg er sådan set lige glad med folk der siger at den ikke virker. Fordi det gør den. Uanset knallert. Om så man kan mærke det, er en anden ting. Den giver ihvertfald lige prikket over i'et - Min egen motor køre meget mere klar og har bedre motorgang når den er monteret. Og som bonus har den givet en hel del bundtræk som ihvertfald kan mærkes!
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#8
russer60 Skrev:Læs evt her, måske det kan gøre sagen klar? :
http://www.stalkerzone.dk/?id=hentguide&side=10
Overvejer selv at sætte en på min meeen ved ikke rigtig

Den koster 199,- i Thansen. Den "No-Name" - Men hva fanden, den virker sku Fortvivlethock: Jeg har prøvet den. Og der er absolut ingen forskel på den eller fx. en Stage6. Stage6'en koster også 30kr mere.

Syntes helt klart du skulle få en på din Russer. De virker - Det har jeg selv erfaret, jeg er sådan set lige glad med folk der siger at den ikke virker. Fordi det gør den. Uanset knallert. Om så man kan mærke det, er en anden ting. Den giver ihvertfald lige prikket over i'et - Min egen motor køre meget mere klar og har bedre motorgang når den er monteret. Og som bonus har den givet en hel del bundtræk som ihvertfald kan mærkes!
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#9
Kristian
Ja ok men så kunne det være man skulle kigge lidt nærmere på sådan en. Nu skal jeg så også lige have gearet min en tand eller 2 mere foran, den er lige lovlig vild i optrækket nu

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Kristian
Ja ok men så kunne det være man skulle kigge lidt nærmere på sådan en. Nu skal jeg så også lige have gearet min en tand eller 2 mere foran, den er lige lovlig vild i optrækket nu

Svar
#11
russer60 Skrev:Kristian
Ja ok men så kunne det være man skulle kigge lidt nærmere på sådan en. Nu skal jeg så også lige have gearet min en tand eller 2 mere foran, den er lige lovlig vild i optrækket nu

Iorden Smil
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#12
russer60 Skrev:Kristian
Ja ok men så kunne det være man skulle kigge lidt nærmere på sådan en. Nu skal jeg så også lige have gearet min en tand eller 2 mere foran, den er lige lovlig vild i optrækket nu

Iorden Smil
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar


Forum spring: