Søg Garagen Hej Gæst! Register

Go'daw, jeg har et tilbud til jer(Sym Mio)
#1
Hej BS'ere

Jeg har med tilladelse både fra SLK og min scooterven, fået lov til at lave en lille reklamespot Smil.

Det drejer sig om et tilbud på Sym Mio(30'er). Den koster 11.995 kr + lev. 495kr. =12.490 kr.
Den kan for tiden købes for 11.995 kr, minus leveringsomkostningerne.

Henvendelse for nærmere informationer:
Scootercenteret Nakskov.
40262524
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ikke helt uinteressant!
Hvis jeg altså bare boede i nærheden.
Svar
#3
walker1 Skrev:Ikke helt uinteressant!
Hvis jeg altså bare boede i nærheden.

Hehe, synes du altid bor det forkerte sted. Walker, du skal da have dig en 2hjuler INDEN sommeren kommer i hvertfald Griner

Men så igen, lige nu ser den ikke ud til at komme forløbig..
Svar
#4
walker1 Skrev:Ikke helt uinteressant!
Hvis jeg altså bare boede i nærheden.

København Nakskov tager 2½ time i bil, 3-4timer i tog(kør hjem på Mio'en Smil ) og koster sikkert de 500 kr der er at spare på den. Men jeg er næsten sikker på, du kan få den leveret på din adresse. Ring og hør ad(dette gælder dog kun Sjælland, Lolland/Falster Smil ).

BTW: Har passeret 1000 indlæg. :drunk: :trumpet:
Svar
#5
Citat:Hehe, synes du altid bor det forkerte sted. Walker, du skal da have dig en 2hjuler INDEN sommeren kommer i hvertfald
Nah
Har stort set skudt mig ind. Havde overvejet at vente på T.Hansens nye sag, men seneste info (indhentet i dag!) siger 17. maj, hvilket jeg altså ikke gider vente på! (7.000 incl. alarm, var dog ikke helt uinteressant)

Som det fremgår af en anden tråd, har jeg også fundet forsikringen, og nu er jeg i gang med hjelm og andet løsøre.

Langsomt og metodisk. Det er nok ulempen ved at færdes blandt 'æggehoveder' til dagligt. Det præger en! Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Ja, jeg skal ud og se min Mio tirsdag
Svar
#7
KasperC Skrev:Ja, jeg skal ud og se min Mio tirsdag

Lyder godt. Så må vi jo håbe, du bliver glad for den Smil.
Svar
#8
Hvis Mia havde været ude da jeg købte ville jeg trille rundt på sådan en i dag.
TruckStar
Svar
#9
T Skrev:Hvis Mia havde været ude da jeg købte ville jeg trille rundt på sådan en i dag.
Tænkeligt. Mia er et pigenavn! Smil) Mio betyder vist "Mig" på italiensk.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Ok indrømmet, det var noget sludder.
TruckStar
Svar


Forum spring: