Søg Garagen Hej Gæst! Register

Forspørgelse på pris: PGO 50 (sort/rød)
#1
Hej

Jeg står og skal til at købe en brugt scooter af min ven, og er en smule i tvivl om prisen som han stiller er helt fair. Så ville lige undersøgen sagen lidt selv. Scooter jeg skal købe er flg:

http://www.agerskovcykler.dk/Forside/Var...-roed.html
Den er fra september 2007, og har kørt mellem 3500-3600 km. Som i kan se har den kørt en del kilometer i den korte periode. Der er tale om en pris på de 9000+ kr, og vil selvfølgelig få ham så langt ned i pris. Men kan han godt tilade sig at tage så meget for hans brugte scooter.
Jeg får selvfølgelig også hjelm, låse etc med i prisen.

Håber at høre fra jer, Riber

Edit: taste fejl i kilometer!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
35000-36000 km på ½ år Fortvivlethock: Er du sikker på, at der ikke har sneget sig et nul for meget med? Her tror jeg ikke engang Dutch kan være med :P Under alle omstændigheder, er en pris på 9.000+ kr for meget - selv med 3.500 km på uret, når nyprisen er 11.000 kr. En hjelm, er et stykke personligt sikkerhedsudstyr, der skal være i orden og passe perfekt, og bør ikke købes brugt.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
Det kilometertal passer ihvertfald ikke, set ud fra årgangen Fortvivlethock: . Det er 100%. Det tog mig ca. 2 år og 2 mdr., at køre det samme antal kilometer.


*Nå, du har rettet det* Grin
Svar
#4
7500 - 8000kr er en fin pris. Bestemt ikke højere. Jeg gad selv 6200 for min hot da den havde kørt 4200km. Dog en 05 model.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar


Forum spring: