Søg Garagen Hej Gæst! Register

Køb af Baotian BT49QT-9S1
#1
Hej,

Efter at have gennemlæst dette forum på kryds og tværs, har jeg nu måttet se mig nødsaget til at oprette en bruger.

Jeg har tænkt mig at købe ovenstående model, Baotian Classic Racing,- da det pt. er (efter hvad jeg kan finde af data) Danmarks billigste knallert.

5500,- fra ny - og generelt så har jeg læst en masse godt om den.

Nu til mit spørgsmål;

Når jeg (forhåbentligt) erhverver mig denne model, så er jeg i tvivl om hvorvidt jeg skal fjerne ringen i variatoren.
De fleste er enige om at det er det bedste for motoren,- men min frygt er manglende optræk.
Nogle argumenterer for at det vil få optrækket til at blive ringere,- medmindre jeg kompenserer med andre ruller. Er der enighed omkring dette? For så tror jeg ærligt talt at jeg vil beholde ringen - og således nyde godt at det bedre optræk, da jeg umiddelbart ikke har nogen intentioner om at skifte ruller og gøre alverdens andre ting for at få maskinen til at køre optimalt.

På forhånd tak for et brugbart svar.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
LameCore Skrev:Når jeg (forhåbentligt) erhverver mig denne model, så er jeg i tvivl om hvorvidt jeg skal fjerne ringen i variatoren.
De fleste er enige om at det er det bedste for motoren,- men min frygt er manglende optræk.
Nogle argumenterer for at det vil få optrækket til at blive ringere,- medmindre jeg kompenserer med andre ruller. Er der enighed omkring dette? For så tror jeg ærligt talt at jeg vil beholde ringen - og således nyde godt at det bedre optræk, da jeg umiddelbart ikke har nogen intentioner om at skifte ruller og gøre alverdens andre ting for at få maskinen til at køre optimalt.

På forhånd tak for et brugbart svar.

Fjern ringen, skift rullerne i samme omgang (1-1,5gram ned, tror jeg), sæt en ubegrænset CDI på, og evt. større dyse. (Burde ikke være nødvendigt)
Og så tilkørt et par hunderede kilometer.

Ruller = 70kr (Mallossi)
Ubegrænset CDI = Hvis du er heldig kan du købe den til 250kr og ellers 500kr.
Dyse = 20kr

Danmark's billigste afdroslede scooter = ca. 6000kr.
Så kører det for dig!
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar


Forum spring: