Søg Garagen Hej Gæst! Register

Gilera Stalker ruller
#1
Er der nogle der ved hvad standard rullerne er på en Stalker 98??

Fordi da jeg åbende en til min stalker idag fandt jeg nogle 16,4 g ruller

Da jeg gik ned til Thansen sagde han at det havde jeg aldrig set før???

Så mit spørgsmål er nu som det ikke findes?? fordi dem jeg har er 16,4?? og man kan højest for 9 g i Thansen

P.s jeg vil gerne have noget mere optræk og er 9 g så okay?? det er pillet skive og 45 udstødning på?

Mvh
Skjødt

På forhånd tak
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Skjødt Skrev:Er der nogle der ved hvad standard rullerne er på en Stalker 98??

Fordi da jeg åbende en til min stalker idag fandt jeg nogle 16,4 g ruller

Da jeg gik ned til Thansen sagde han at det havde jeg aldrig set før???

Så mit spørgsmål er nu som det ikke findes?? fordi dem jeg har er 16,4?? og man kan højest for 9 g i Thansen

P.s jeg vil gerne have noget mere optræk og er 9 g så okay?? det er pillet skive og 45 udstødning på?

Mvh
Skjødt

På forhånd tak

Du burde også kunne få 10 grams hos T-Hansen, hva størelse er rullerne?
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#3
Std. stalker ruller er vidst 6.5grams hvis jeg ikke husker helt forkert?
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#4
Jeg startede med at købe nogle 6 grams fordi jeg havde læst at standard var 7 g Smil Men da jeg fik det på så træk den bedre men det var ligesom om at mortoren arbejdede mens den træk ikke... Jeg tror at det er fordi de er for lette...

Men nu hvor du siger at standard er 6,5 gram så kan jeg bare ikke forstå hvorfor mine vejer så meget??

Størrelsen ved jeg ikke
Svar
#5
Skjødt Skrev:Jeg startede med at købe nogle 6 grams...

Størrelsen ved jeg ikke

Stod det ikke på pakken da du købte dem. Smil
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Den her kan måske lige bruges http://www.beedspeed.com/html-pages/vari...-chart.htm ang std ruller :wink:
MVH
Rc Scooter
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ __ _ _ _ _ _ _ _

Svar
#7
Okay det vil sige de er 19X15,5, Du kan få malossi ruller i den størelse på op til 13 gram. Smil
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#8
Okay tak for svarene Smil

Men så kan jeg bare ikke forstå hvorfor er der er 16,4 grams ruller i fra starten (Jeg købte den af min onkel da havde gået 7000 km.

Og jeg er næsten sikker på at han ikke har skiftet ruller.. og den kørte kun 30 dengang vi fik den. Den havde aldrig været tunet eller noget. Og det er først nu vi har skiftet ruller.

Men som der står at det er 6,5 grams ruller som der er standard?? så kan jeg bare ikke forstår hvorfor den kun trækker godt fra 0-20 km/t og så efter det er det ligesom om at mortoren arbeje vildt men trækker ikke da der kom 6 grams på :?
Svar
#9
Den køre cirka 40-45 stykker med en 45 udstødning og skiven er pillet, og så med 6 grams ruller Men tror I det vil hjælpe at jeg skifte dem over til nogle 9 grams?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Hej prøv lige at se her også og om du har taget alle begrænsningerne http://www.billig-scooter.dk/portal/begr...ersigt.php
MVH
Rc Scooter
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ __ _ _ _ _ _ _ _

Svar
#11
Jeg mangler kun den i luftfilteret men den gør da ikke ret meget alligevel??
Svar
#12
Skjødt Skrev:Jeg mangler kun den i luftfilteret men den gør da ikke ret meget alligevel??

Jo den gør en del den messingplade :wink:
MVH
Rc Scooter
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ __ _ _ _ _ _ _ _

Svar


Forum spring: