Søg Garagen Hej Gæst! Register

Erfaringer med Giantco Sprint
#1
Hej jeg overvejer at investere i en brugt Giantco Sprint scooter. Den har kørt 2300 km og har lidt tomgangsproblemer og problemer med forbremsen. Hvad må man byde for en et år gammel scooter med 2300 km på spedometeret. :roll: jeg efterlyser både positiv og negativ kritik af denne model. 8)
jeg vil gerne vide så meget nyttigt om giantco sprint som muligt
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Picasso, prøv dog at bruge søgefunktionen, der vil du finde en masse omhandlende Giantco.

Og skriv venligt uden at bruge FED/BOLD i hele dit indlæg.


Min far er 70, og køre dagligt på monobike ! Slå den !!!
Svar
#3
Dølle Skrev:Picasso, prøv dog at bruge søgefunktionen, der vil du finde en masse omhandlende Giantco.

Og skriv venligt uden at bruge FED/BOLD i hele dit indlæg.

Er ordnet Smil.

Og Picasso:
Husk næste gang at placere dit indlæg i den rigtige kategori, hvilket vil sige i 4takter sektionen og ikke i Tips og Tricks. Næste gang du skriver et indlæg, bedes det foregå uden fed skrift i hele indlægget, tak. Og brug søgefunktionen (den med forstørrelsesglasset i menu'en), som Dølle foreslår, til at erhverve dig viden om Giantco. Der er masser af gode indlæg omkring den.
Svar
#4
Jeg har knallerten. Aldrig haft problemer med den. Tomgangsproblemer kan du sagtens ordne selv -det er bare tomgangskruen der skal justeres lidt. Forbremsen er nok heller ikke det største problem.

God scooter det altid virker.
Husk du skal have papirer på den når du får den, og tjek at nummerpladen er på når du får den.
Svar
#5
Picasso Skrev:Hej jeg overvejer at investere i en brugt Giantco Sprint scooter. Den har kørt 2300 km og har lidt tomgangsproblemer og problemer med forbremsen. Hvad må man byde for en et år gammel scooter med 2300 km på spedometeret. :roll: jeg efterlyser både positiv og negativ kritik af denne model. 8)

Det er vel som ved alt andet brugtkøb.
Er du villig til at tage chancen eller ej?

Kan du selv ordne tomgangsproblemet og forbremse eller skal en time hos mekanikeren medregnes?
Bemærk, at tomgangsproblemet behøver ikke være så nemt at lave som Holten er inde på, der kunne sagtens være flere ting galt.

En scooter der var blevet passet godt med kærlig hånd ville intet fejle! Så er du advaret.

Hvad prisen skal være må jo være op til dig, hvad vil du give? Undersøg brugtpriserne for modellen og du har en rimelig idé om hvad den må koste.

Erfaringer er der så mange af, tjek søgefunktionen som andre har påpeget.

Mvh
SLK
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg takker for svarene og rykker over på 4 takt men jeg er ny bruger og skal lige lære det først Vh. Picasso
jeg vil gerne vide så meget nyttigt om giantco sprint som muligt
Svar


Forum spring: