Søg Garagen Hej Gæst! Register

Comet'en igen med problemer.
#1
Tja, har haft mange problemer med min PGO Comet for tiden, Den trækker til de 20 Km/t og går endda på baghjul. når jeg kører og giver fuld gas larmer den meget, og mister i trækkraften, og når jeg giver halv gas lyder den som en normal scooter, men starter at hakke lidt i det og miste fart.
7g ruller lige nu 76 Dyse, powerfilter, og fjernet begrænsningerne. Den kørte 60 på et tidspunkt, nu har den dog det svært ved at komme over de 45...

Ville jeg kunne få den til at køre ordenligt igen vis nu...
Den får 5.5 Grams ruller
80 Dyse
47mm Stylepro cylinder.
Eller er det noget helt andet der er galt med?

Tak på forhånd!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Problemet kan være at det er så vådt og fugtigt. Med et powerluftfilter på denne årstid er ikke så smart, når der løber skidt, fugt og vand ind i karburatoren. Prøv med noget karburator sprit.. Kan måske hjælpe lidt. Selfølgelig larmer den skide meget med powerluftfilter når du giver bundgas... Det er jo ligesom pointen? Smæk std. luftfilter på igen, i med en 72 dyse også skal det nok køre. Hvis du skifter cylinder skal du nok op i de 85 - 96 dyse(med powerluftfilter) Og med std. luftfilter skal du nok køre med 80 - 88 dyse. Skift kun ruller hvis du bestemmer dig for at skifte cylinder, eller kommer den til at tage alt for mange omd. iforhold til hvor hurtigt den køre.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#3
Okey takker skal jeg nok prøve!
Svar
#4
Takker for omdømme Smil Håber du kan få det til at virke! Ellers skriv tilbage hvis der er noget.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#5
Har lige sat standard på igen, den trækker som en normal scooter, den kører også meget fint.
Men kunne indtil videre kun få den op på 45 Km/h :S
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Zotic Skrev:Har lige sat standard på igen, den trækker som en normal scooter, den kører også meget fint.
Men kunne indtil videre kun få den op på 45 Km/h :S

Hvad dyse og ruller har du monteret lige nu?
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#7
Dyse 76 og 7grams ruller.
Svar
#8
Zotic Skrev:Dyse 76 og 7grams ruller.


Std. dysen er #72, prøv lige at skift til den! Så funker det nok efter det.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#9
skal se om jeg kan gøre idag, har dog et problem med kaburatoren, det ene gevind er istykker på den, mig og min far har lavet et nyt et, men er bange for den for falsk luft måske.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: