Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kampagne/tilbud på PGO-T-Rex 110?
#1
Hej

Er der nogen der kender en forhandler med kampagner på T-Rex 110?
Om det så er i Jylland, så er jeg interesseret.

Mvh
Tore
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Kan se på C-Reinhardt´s hjemmeside den koster 14.995.- +lev. Prøv evt at ringe til dem for at høre om hvilken forhandler der ligger tættest på dig.
Svar
#3
Hej igen
Gad vidst hvorfor mit indlæg blev flyttet fra "Køb og salg" til "4-takt mc-snak".. ?
PGO T-Rex er da en 2-takter..

Nå, med hensyn til C-Rheinhardt lægger jeg lige et link ( http://www.c-reinhardt.dk/ ) til eventuelle andre interesserede. Jeg vidste godt hvad den vejledende pris var, var jo interesseret i et tilbud.

Måske er der andre interesserede, så jeg kunne sige jeg kunne skaffe 3-4 solgte cykler, hvis de giver os et godt tilbud?

Mvh
Jessen
Svar
#4
PS Forresten er der tilbud på motorcykel-udstyr i Fakta lige nu.. Styrthjelm 299 og tøj også.. Altsammen CE godkendt..
Svar
#5
Citat:Gad vidst hvorfor mit indlæg blev flyttet fra "Køb og salg" til "4-takt mc-snak".. ?
PGO T-Rex er da en 2-takter..

Jeg har ikke flyttet det, men har lige smidt det over i 2-takter, som du siger, det rigtig nok hører hjemme Blink med øjet

Citat:PS Forresten er der tilbud på motorcykel-udstyr i Fakta lige nu.. Styrthjelm 299 og tøj også.. Altsammen CE godkendt..

Jeg har lige købt handskerne, se under MC-snak Blink med øjet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Det er mig der er den skyldige, med hensyn til flytningen. Jeg beklager. :oops:
Svar


Forum spring: