Søg Garagen Hej Gæst! Register

Lige et halv syret billede her fra nattelivet
#1
Ja, god føsdagsfest jeg var til, ingen tvivl.
Sad og snakkede, skulle lige stille min halv tomme øl fra mig og da jeg i forvejen havde drukket lidt så er evnerne jo ikke helt som de burde være.
Men øllen jeg satte fra mig satte jeg skævt ned, og mon ikke den blev stående.

Det skal lige siges at øllen blev stående i samme position som billedet viser i over 20 sekunder, indtil een slog hårdt i bordet så den væltede Ked af det
Folk kom rendende op fra sofaen med deres mobil for at tage et billede LOL. Jeg tog også selv et:

[Image: album_pic.php?pic_id=381]

- Det er syret! Seriøst, den stod bare sådan, og den lænede sig ikke op af nogen fold i dugen eller noget. Nå, men ganske morsomt på en morsom aften.

Godnat Blink med øjet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Du skal være glad for at du ikke også har oplyst dit telefonnummer her på BS, eller villle jeg lige ringe og høre om du er frisk her klokken 06:41 Smil
TruckStar
Svar
#3
LOL. Jeg er ihvertfald frisk nu Fortvivlethock:
Og så er det man lige kigger på uret: "klokken otte kun?"
Samtidig skinner solen hele lejligheden op, yes - det er snart sommer Grin
Svar
#4
Citat:Men øllen jeg satte fra mig satte jeg skævt ned, og mon ikke den blev stående.
Griner
Er det monstro det, man kalder for en skæv eksistens!?

Edit:
Forklaringen ligger sikkert i noget med den tilbageværende mængde indhold, der matcher det indhak, der er i bunden af en sådan dåse.

Nu er jeg hverken jyde eller den store øldrikker, men hvor stammer Slots Pilsner fra?
Svar
#5
SLK Skrev:LOL. Jeg er ihvertfald frisk nu Fortvivlethock:
Og så er det man lige kigger på uret: "klokken otte kun?"
Samtidig skinner solen hele lejligheden op, yes - det er snart sommer Grin


Snart sommer? Grøn grin

D. 4-3-06

Ja solen skinner også hernede idag, men der ligger stadig meget sne.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Slots pilsner er fra Maribo!
TruckStar
Svar
#7
T Skrev:Slots pilsner er fra Maribo!

Vidste jeg ikke Ked af det. Men jeg drikker hverken øl eller spiritus, så jeg er lovlig undskyldt? Grin
Svar
#8
Jamen se! Man skal bare spørge Google, og så ender man i Kolding! :oops:

http://www.jo-hansen.dk/beer/bryggerier/slotsmollen.htm

http://users.cybercity.dk/~dko4814/typer_dk.htm
Svar


Forum spring: