Søg Garagen Hej Gæst! Register

Køb af Tms scooter.
#1
Godaften her inde. Er der nogen som kender noget til de Tms scooter som bliver importeret af trend import. Såsom gode og dårlige ting ved dem. og ser at de anbefaler at bruge 98 oktan benzin, hvilket jeg syntes er et meget højt oktan tal for en 4 takter maskine.

Overvejer nemlig at skifte konens Cpi Popcorn ud. Når den kommer tilbage fra værkstedet. skal lige have ny krumtap,lejer og vario kobling. stembel og cylinder. Men er så faldet for en Tms Z 2 maskine.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hej Skoda Karsten

Jeg har købt en TMS Classic fra trendimport.

Det er en 4-takter af høj kvalitet. Ikke en af de hurtige, men en der holder i længen.

Jeg har hørt fra flere Peugout og PGO ejere, at de bruger kickstarteren når det er koldt, men min TMS starter første gang ved frost (lad være med at dreje på gashåndtaget).

Jeg ønskede en billig scooter, som kunne bringe mig til arbejde hver dag, også om vinteren og indtil videre starter den upåklageligt! ( 600 km ).

Jeg har givet den en lille sjat karboratorvæske ved tankning!
Larsen2060

Den der smører godt, kører godt!
Svar
#3
Hej Skoda Karsten

Jeg har købt en TMS Classic fra trendimport.

Det er en 4-takter af høj kvalitet. Ikke en af de hurtige, men en der holder i længen.

Jeg har hørt fra flere Peugout og PGO ejere, at de bruger kickstarteren når det er koldt, men min TMS starter første gang ved frost (lad være med at dreje på gashåndtaget).

Jeg ønskede en billig scooter, som kunne bringe mig til arbejde hver dag, også om vinteren og indtil videre starter den upåklageligt! ( 600 km ).

Jeg har givet den en lille sjat karboratorvæske ved tankning!
Larsen2060

Den der smører godt, kører godt!
Svar
#4
Hei!
Jeg har nettopp kjøpt en scooter, TMS Classic, har justert forgasser, skudd inn messingbolt i det sorte lokk, fikk full gass da, tatt ut ett luftrør i luftfilter, skulle skifte cdi boks fra www.kinamotor.no, men den var av feil type, scooteren virker godt sammenskrudd, drar rimelig bra, noen bolter bør skiftes ut, de 3 bolter som fester bagasjebrett bør monteres ledehylser på, de 4 som holder bagasjeboks er for lange, den som holder sete i forkant er for tynn og lang, ellers er scooteren god å kjøre, selv i bratte bakker med 10% stigning i Norge! Billig, betaler fra TrentImport Nok.7000.-

Så lykke til, kjøp TMS Classic

mvh
Raymond Selvaag, Trondheim
Svar


Forum spring: