Søg Garagen Hej Gæst! Register

Membran på karburator (Giantco) :(
#1
Jeg skulle lige se om der var den der messing ting på plastik låget i karburatoren. (var der ikk) da jeg skulle lukke den igen kunne jeg ikk sætte det der plastik tror det hedder membran, kunne jeg ikk sætte på rigtigt ned i rillen:S

Hvordan sætter jeg den på??

ville prøve om den kunne køre selvom den ikk sad rigtig på men den kan slet ikke køre næsten den er langsommmer og meget dårligere optræk. Ked af det
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Comakci Skrev:Jeg skulle lige se om der var den der messing ting på plastik låget i karburatoren. (var der ikk) da jeg skulle lukke den igen kunne jeg ikk sætte det der plastik tror det hedder membran, kunne jeg ikk sætte på rigtigt ned i rillen:S

Hvordan sætter jeg den på??

ville prøve om den kunne køre selvom den ikk sad rigtig på men den kan slet ikke køre næsten den er langsommmer og meget dårligere optræk. Ked af det

Den kan sidde tæt via rillen - og skal!
Du må være tålmodig og prøve igen, det er lidt noget nørkle arbejde men det kan altså lade sig gøre.
Pas på med at du ikke ødelægger membranen i din iver. Så skal du punge ud efter en ny. Membranen skal være tæt og hel.
Svar
#3
Comakci Skrev:ville prøve om den kunne køre selvom den ikk sad rigtig på men den kan slet ikke køre næsten den er langsommmer og meget dårligere optræk. Ked af det

Det er da ikke så svært? Du skal bare sætte nålen ned i gennem membramnen, så den lille hvide dut + fjederen i toppen og så sætte det fast i karbu'... Og så de 2 skruer der holder det sorte plastik låg på...

Hvis den ikke sidder 110% på, kører scooteren ikke særlig hurtigt :P

http://www.billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=195
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
#4
Læg membranen på radiatoren og lad den "tørre".
Benzin dampene får den til at vokse lidt. Når den så er tør, smutter den lige på plads.
Svar


Forum spring: